نوع دوچرخه شما در موردتان چه می‌گوید؟

نوع دوچرخه شما در موردتان چه می‌گوید؟

نوع دوچرخه شما در موردتان چه می‌گوید؟

نوع دوچرخه شما در مورد تیپ شخصیتی شما چه چیزی را بیان می‌کند؟

آیا دوچرخه سواران جاده‌ای انسان های عملگرا هستند؟

آیا سوار شدن بر روی دوچرخه های کروزر شما را به فردی سرد و بی روح تبدیل می‌کند؟

با این مقاله سرگرم کننده همراه ما باشید و ببینید شما جزء کدام یکی از تیپ های شخصیتی قرار می‌گیرید. در این مقاله ما برخی از ویژگی های شخصیتی را که بر اساس نوع دوچرخه‌ای که از سوار شدن بر روی آن لذت می‌برید بیان کرده ایم. انتخاب دوچرخه شما ممکن است موارد زیادی در مورد طرز فکر، نحوه لباس پوشیدن و رفتار شما نشان دهد. البته، آیا می‌دانستید که انتخاب دوچرخه‌تان نوعی زبان و فرهنگ است؟

دوچرخه برقی (E-Bike)

افرادی که از دوچرخه های شارژی و برقی استفاده می‌کنند افرادی هستند که علاقه دارند همیشه جدیدترین ابزارها را داشته باشند یا لذت دوچرخه سواری را از زاویه‌ای دیگر کشف کنند. آن ها ممکن است مجموعه‌ سرمایه گذاری ‌های چشمگیری برای تامین هزینه های زندگی خود داشته باشند.آن ها همیشه از سازندگان دوچرخه های شارژی و برقی تشکر می‌کنند که جهان را به مکان بهتری تبدیل کرده‌اند. هر پیشرفت کوچکی برای ان ها ارزشمند است.

صاحبان دوچرخه های شارژی و برقی علاقه ای برای به رخ کشیدن خودشان ندارند، بلکه بیشتر خود را به فناوری پایبند می‌دانند. آن ها بر این باورند که همه چیز شدنی است فقط نحوه انجام دادن آن مهم است و انتخاب راه حلی که برای رفاه زندگیشان مفید است.

 

دوچرخه شارژی جدید

جاده (Road)

دوچرخه سواران جاده بر پیشرفت، سرعت و عملکرد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود تمرکز می‌کنند.

آن ها ثانیه ها را تعقیب می‌کنند و می‌دانند که حرکت کردن قطار نتیجه‌ی ثبات و کار سخت است. این افراد منتظر افراد کند و ضعیفی نیستند که حتی توانایی کمک کردن به خودشان را هم ندارند. آن ها گاهی اوقات می‌توانند مغرور باشند، چرا که عموما از دیگران بهتر هستند.

دوچرخه سواران جاده‌ای عاشق رقابت هستند و از مواقعی که همه چیز در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد، لذت می‌برند.

 

دوچرخه سواری جاده - جاینت

کوهستان (Mountain)

دوچرخه سواران کوهستان عاشق حل مشکلات هستند. آن ها عاشق غرق شدن در زندگی هستند و بدشان نمی‌آید که مسیرهای مختلف را امتحان کنند، همچنین در کارهای فنی خوب هستند و از خیس شدن پاهایشان و کثیف شدن دست هایشان لذت می‌برند.

کسانی که به خرید دوچرخه کوهستان روی می‌آورند بیشترین علاقه را به دوچرخه سواری در فضای باز دارند و به قوانین طبیعت اعتقاد زیادی دارند. عاشق کارهای سخت هستند و از تلاش برای یادگیری چیزهای جدید لذت می‌برند. در محل کارشان افرادی هستند که به دیگران کمک می‌کنند و دوست ندارند با جلوه دادن دستاورد های خود مورد توجه قرار بگیرند و بیشتر از وقت گذرانی با دوستان نزدیک خود لذت می‌برند.

 

دوچرخه سواری کوهستان

شهری (Urban)

رویاپردازان و آرامش خواهان! این افراد ترجیه می‌دهند دوچرخه سواران جاده‌ای را تماشا کنند تا به آن ها بپیوندند. آن ها همه چیز را با سرعت خودشان پیش می‌برند و جریان زندگی را دنبال می‌کنند همچنین علاقه‌ای به افراط و تفریط ندارند.

دوچرخه سواران شهری آن دسته از افرادی هستند که مدام به تماشای فضای بیرون از پنجره می‌پردازند. هواپیما، قطار و یا ماشین! به نوعی با دیدن حرکت مداوم زندگی رویاهای خود را زنده نگه می‌دارند و احساس رضایت می‌کنند. صلح و هماهنگی چیزی است که زندگی آن ها را استوار نگه داشته است.

دوچرخه سواران شهری به فکر کسب و کار خود هستند و ترجیه می دهند از جمعیت متمایز نباشند. شاید فکر کنید این افراد درونگرا هستند، برعکس! آنها اغلب پروانه های اجتماعی هستند که اساساً با هر کسی کنار می‌آیند. در زندگی کاری خود، آنها در حرفه هایی که شامل ارتباط رودررو می شوند ، بهترین کار را انجام می دهند.

 

دوچرخه سواری شهری

مسافرتی (Commuter)

دسته ای جالب از دوچرخه سواران. چه برای کار، چه برای خرید مواد غذایی و چه برای تناسب اندام، دوچرخه سواران مسافرتی بیشتر از دوچرخه به عنوان وسیله ای برای لذت بردن استفاده می کنند. صاحبان دوچرخه های مسافرتی آن‌قدر در زندگی شخصی و شغلی خود مشغول هستند که به زیبایی آنها اهمیتی نمی‌دهند، آنها به ابزاری نیاز دارند که بتواند در برابر این بی‌اهمیتی ایستادگی کند. بنابراین دلیل استفاده آن‌ها از دوچرخه این است که کارهای خود را انجام دهند. آنها با استفاده از مسیرهای جایگزین مشکلی ندارند، زیرا در پایان روز، آن‌ها تجربه های جدیدی را به دست می‌آورند.

برای آن ها هرچه دوچرخه قدیمی تر باشد بهتر است (خط و خش بیشتر = شخصیت بیشتر). آن‌ها اغلب باهوش هستند و بر هنر زندگی تا حدی تسلط دارند و به کار خود ادامه می دهند. این افراد به یک میل لنگ جیرجیرکنان، یک سرپیچ شل یا دسته های فرسوده عادت دارند

دوچرخه سواران مسافرتی در زندگی حرفه ای خود می‌توانند کارهایی را که دیگران نادیده می‌گیرند، انجام دهند و از آن لذت ببرند.

 

دوچرخه مسافرتی

کروزر (Cruiser)

آنها می‌دانند که چیزهای ساده در زندگی باعث خوشحالی فرد می‌شود. نیازی به بالا رفتن از تپه‌ها نیست، در حالی که می‌توانید از مسیر دیدنی لذت ببرید. رضایت از زندگی با آسایش حاصل می شود نه دارایی. آنها می‌دانند که چیزهای غیر مادی در زندگی بیشترین اهمیت را دارند.

در زندگی خودمان، صاحبان دوچرخه های کروزر را می توانیم ببینیم که انواع و اقسام کارها را انجام می دهند.

 

دوچرخه کروزر

دانهیل (Downhill)

آچار فرانسه خانواده دوچرخه سواران، فردی با استعداد که می تواند سقف را تعمیر کند، لوله کشی کند و لاستیک را عوض کند آن هم همه‌ی این‌ها در یک بازه‌ی زمانی یک ساعته! دوچرخه سواران دانهیل از چیزهای ناهموار خوششان می‌آید و احساس می‌کنند که در حال تست کردن محدودیت‌ها هستند.

در محل کار، آن‌ها با جسور بودن بی پروا به نظر می‌رسند، اما آن‌ها شایسته این هستند که مرتباً با شیطان روی دوچرخه بازی کنند و برنده شوند! این افراد می‌توانند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند اما اغلب با شانس خود قمار می کنند، زیرا این عادت افراطی آن‌ها را بیش‌تر راضی می‌کند.

 

دوچرخه سواری دانهیل

گراول/سیکلوکراس (Gravel/Cyclocross)

این دوچرخه سواران سرعت را از دوچرخه سواران جاده یاد می‌گیرند و به ویژگی های دوچرخه سواران کوهستانی می افزایند.

کسانی که دوچرخه شنزاری سوار می شوند ممکن است مخترع یا مغز متفکر با استعدادی باشند. در محل کار، این افراد می دانند که چقدر استعداد دارند و سعی می کنند به مردم کمک کنند تا آن ها بفهمند که این دوچرخه سواران از چه نبوغی برخوردارند.

این افراد ممکن است برای هرچیزی شروع به صحبت نکنند زیرا سعی می‌کنند ارزش کلمات را حفظ کنند. نه مثل دوچرخه سواران جاده مغرور و نه مثل دوچرخه سواران کوهستان راحت! آن‌ها پیشگامان روندهای جدید هستند و می‌دانند چگونه قبل از تصمیم گیری های مهم در زندگی تحقیق کنند.

 

دوچرخه سواری گراول

هیبریدی (Hybrid)

دوچرخه های هیبریدی افرادی را جذب می‌کند که سرسخت و به دنبال بهترین راه حل ممکن برای هر موقعیتی هستند.

اگر یک نفر بتواند راه حل مناسبی برای یک مشکل پیدا کند، این مالک دوچرخه هیبریدی است. آن‌ها فرصت طلب هایی هستند که می توانید روی آن‌ها حساب کنید.

آیا تصمیم گیری بین دو انتخاب برای شما مشکل است؟ از دوچرخه سوار هیبریدی بپرسید و یک نمای کلی از هر آنچه که باید در نظر بگیرید برای شما نشان خواهد داد، آن‌ها از همه چیز سر در می‌آورند.

دوچرخه سواران هیبریدی به جای اینکه بیش از حد خوش بین باشند، واقع بین هستند. در محیط کار، آن‌ها برای انجام وظایفی که جهت حفظ روحیه تیم و انگیزه دادن به آن هاست هیچ مشکلی ندارند.

 

دوچرخه سواری هیبرید

دنده ثابت (Fixie)

چرا باید زندگی پیچیده ای داشته باشید وقتی می توانید با استفاده از چند میانبر ساده به همان نتیجه برسید؟ مثلا میانبرهایی که در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید اما در مقاصد یکسانی با دیگران قرار بگیرید.

آن‌ها دوست دارند همه چیز را ساده نگه دارند و از این واقعیت که ساده گرفتن و ساده زیستن آسان است، استقبال می کنند. آنها برخی از اصول اصلی زندگی آسان را درک کرده اند و از نشان دادن آن نمی ترسند.

 

دوچرخه دنده ثابت

 

 

شاید دوست داشته باشید بخوانید: دوچرخه‌ی کوهستان، فایده یا ضرر!

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات (1)

[…] شاید بدردتان خورد! : نوع دوچرخه شما در موردتان چه می‌گوید؟ […]