آیبایک با ایجاد شرایط مختلف ارسال، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح‌های مختلف تحویل اکسپرس در تهران فعال شده است و به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد. مشتریان عزیز دقت داشته باشید که هنگام ثبت سفارش حتما باید یکی از روش های ارسال زیر را انتخاب فرمایید.

روش‌های ارسال در استان تهران:

– ارسال رایگان سفارشات بالای 800 هزار تومان (زمان آماده سازی و ارسال در این روش ممکن است 2 تا 5 روز کاری به طول بیانجامد)

– ارسال فوری توسط اسنپ، تپسی و الوپیک (هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می‌باشد)

– پرداخت در محل (هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می‌باشد و ممکن است تا 5 روز کاری ارسال مرسوله زمان ببرد)

– ارسال با پست پیشتاز (بسته به وزن محموله و منطقه، هزینه ارسال در این روش متغیر است)

نکات مهم:

– سفارشاتی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 17 و تحت عنوان ارسال فوری ثبت شوند، ظرف همان روز تحویل مشتری داده می شوند اما اگر پس از ساعت 17 ثبت شوند، ارسال سفارش به روز بعد موکول می شود.

– سفارشاتی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تحت عنوان پرداخت در محل ثبت شوند، مانند ارسال های رایگان 3 تا 5 روز کاری زمان می برد تا مرسوله ارسال شود.

– دقت کنید که تمام محصولات به غیر از سه چرخه های بزرگسال شامل ارسال رایگان می شوند و سه چرخه های بزرگسال به خاطر ابعادشان توسط ماشین های باری ارسال می شوند و هزینه ارسالشان به عهده مشتری است.

– پیش از ارسال کالا، هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، از طرف آیبایک با مشتری (تحویل‌گیرنده سفارش) انجام می‏‌شود (تنها برای سفارشات ارسال فوری و تحویل در محل).

روش‌های ارسال در سایر استان‌ها:

– ارسال رایگان سفارشات بالای 800 هزار تومان با باربری (زمان آماده سازی و ارسال در این روش ممکن است 2 تا 5 روز کاری به طول بیانجامد و گیرنده باید برای تحویل کالا به باربری شهر مراجعه کند)

– ارسال فوری توسط چاپار و تیپاکس (هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می‌باشد)

– ارسال با پست پیشتاز (بسته به وزن محموله و منطقه، هزینه ارسال در این روش متغیر است)

نکات مهم:

– تمام محصولات موجود در فروشگاه به غیر از محصول سه چرخه بزرگسال شامل ارسال رایگان سفارشات بالای 800 هزار تومان می شوند. البته هزینه ارسال درون شهری سه چرخه های بزرگسال رایگان بوده و مشتریان میبایست تنها هزینه برون شهری ارسال آن را پرداخت کنند.

– دقت فرمائید که تنها روش ارسال برای سه چرخه های بزرگسال باربری می باشد (به علت حجم و ابعاد محصول).

– مشتریان می توانند در روش ارسال فوری انتخاب کنند که محصول با کدام یک از شرکت های حمل و نقل برایشان ارسال شود. برای انجام این کار کافیست در قسمت توضیحات نام شرکت مربوطه را برای ما یادداشت کنید.

– دقت کنید که قبل از انتخاب یکی از شرکت های حمل نقل حتما به سایت آن ها مراجعه کرده و از پوشش منطقه خودتان اطمینان حاصل کنید در غیر اینصورت محصول توسط روش دیگری برای شما ارسال خواهد شد.

– سفارشاتی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 13 و تحت عنوان ارسال فوری ثبت شوند، ظرف همان روز تحویل شرکت‌های حمل و نقل داده می شوند اما اگر پس از ساعت 13 ثبت شوند، ارسال سفارش به روز بعد موکول می شود.

– پیش از ارسال کالا، هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، از طرف آیبایک با مشتری (تحویل‌گیرنده سفارش) انجام می‏‌شود. (تنها برای سفارشات ارسال فوری)