با گران قیمت‌ ترین دوچرخه های جهان آشنا شوید!

با گران قیمت‌ ترین دوچرخه های جهان آشنا شوید! - آیبایک

با گران قیمت‌ ترین دوچرخه های جهان آشنا شوید!

دوچرخه ها در بین همه افراد مخصوصا بزرگسالان یک وسیله حمل و نقل ویژه هستند زیرا شما را کاملا مقرون به صرفه جابجا می کنند و یک سبک زندگی دوستدار محیط زیست را در کنار ورزش القا می کنند. اگرچه دوچرخه هایی هم وجود دارند که هر طرفدار دوچرخه سواری آرزوی آن را دارد که به دلیل امکانات سطح بالا و طراحی مدرن آن‌ها می تواند قیمت بالایی داشته باشد. دوچرخه سواری برای محیط زیست بسیار عالی است زیرا هیچ چیز مضری تولید نمی کند و علاوه بر آن مزایای بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد. در این مطلب قرار است با گران قیمت ترین دوچرخه های جهان آشنا شویم و کمی هم آن ها را بررسی کنیم. پس با آیبایک همراه باشید!

 

10) Audi Sport Racing Bike با قیمت 20,000 دلار

 

دوچرخهAudi Sport Racing Bike با قیمت 20,000 دلار - آیبایک

 

آخرین دوچرخه لیست ما با وزن تنها 5.9 کیلوگرم یکی از سبک ترین دوچرخه های موجود است. این دوچرخه توسط استودیوی طراحی مفهومی مونیخ آئودی طراحی شده است. صندلی این دوچرخه از چرم آئودی ناپا ساخته شده است که به خاطر انعطاف پذیریش در جهان مشهور است و در اتومبیل افسانه ای آئودی R8 استفاده شده است. تنها 50 دستگاه از این دوچرخه ساخته و فروخته شد.

 

9) BMC Lamborghini Impec با قیمت 32,000 دلار

 

دوچرخه BMC Lamborghini Impec با قیمت 32,000 دلار - آیبایک

 

دوچرخه‌ مسابقه ای آئودی علیرغم جلب توجه گسترده در دسته دوچرخه های پرفورمنس، اولین دوچرخه ساخته شده توسط یک شرکت تولیدکننده خودرو نبود. حتی شرکت لامبورگینی برای اولین بار وارد صنعت دوچرخه شد و مدل Impec را در سال 2012 به عنوان یک اسپین آف منحصر به فرد برای 50 سالگی این برند ایتالیایی رونمایی کرده بود.

دوچرخه Impec همکاری بین سازنده دوچرخه سوئیسی  BMC و لامبورگینی است که به دلیل خلاقیت منحصر به فرد خود و استفاده از خلاقانه ترین مواد مانند فیبر کربن مشهور است. این دوچرخه همچنین به دلیل رنگ منحصربه ‌فرد یعنی مشکی مات و رنگ زرد فلورسنت براق که یادآور ابرخودروهای ساخته شده توسط این برند ایتالیایی است، مانند یک جادو توجه دوچرخه سواران را به خود جلب می کند. از این دوچرخه تنها 30 دستگاه در سال 2012 ساخته شد اما 50 دستگاه دیگر در سال 2013 به مناسبت 50 سالگی این برند ساخته شد.

 

8) Chrome Hearts X Cervelo Bike با قیمت 60,000 دلار

Chrome Hearts X Cervelo Bike با قیمت 60,000 دلار - آیبایک

 

قیمت این دوچرخه کوهستانی در حدود 60000 دلار است. البته نسخه معمولی این دوچرخه تقریباً ده برابر ارزان تر خواهد بود. Casa de Chrome با Cervelo برای ساخت این دوچرخه همکاری کرد. این دوچرخه به دلیل استفاده از آثار هنری، صلیب نقره ای، صندلی چرمی و شاخه های موتیف قیمت بسیار بالایی دارد.

ارزان‌ترین و گران‌ترین دوچرخه‌های تور دو فرانس 2023 + دوچرخه‌هایی با بیشترین برد

 

7) Trek Madone 7: Diamond Bicycle با قیمت 75,000 دلار

Trek Madone 7: Diamond Bicycle - آیبایک

 

این دوچرخه از طلای زرد و سفید 14 عیار ساخته شده و دارای هفت الماس 1 قیراطی است که آن را به یکی از گران ترین دوچرخه های جهان تبدیل کرده است. الماس این دوچرخه در واقع در قسمت پره های دوچرخه قرار داده می شود. یک صفحه طلای سفید و زرد نیمه جلوی فریم را تزئین کرده و بر زیبایی دوچرخه افزوده است.

 

6) Aurumania Gold Bike Crystal Edition با قیمت 103,700 دلار

 

دوچرخه Aurumania Gold Bike Crystal Edition با قیمت 103,700 دلار - آیبایک

 

این یکی از گران ترین دوچرخه های جهان است که با طلای 24 عیار روکش شده است و با بیش از 600 کریستال سواروسکی زیبا تزئین شده است و به معنای واقعی کلمه به وزن طلا می ارزد.

همانطور که این برند ادعا می کند، تنها 10 مورد از این دوچرخه برای تعداد بسیار کمی از افراد ساخته شده است. این دوچرخه شامل دستگیره های چرم قهوه‌ای شکلاتی با دست دوخته شده است و زین چرمی Brooks حس نوستالژی کاملی را ایجاد می کند.

Aurumania ادعا می کند که این دوچرخه ها برای کسانی است که به دوچرخه های کلکسیونی طلایی علاقه دارند. بنابراین جای تعجب نیست که اولین دوچرخه به مردی در لندن فروخته شد که از آن به عنوان اثر هنری دیواری استفاده کرد.

 

5) KAWS: Trek Madone Bike با قیمت 160,000 دلار

 

دوچرخه KAWS: Trek Madone Bike با قیمت 160,000 دلار - آیبایک

 

به گفته کمپانی ترک، دوچرخه Trek Madone KAWs ترکیبی عالی از سبکی، راحتی و ظرافت است. این مدل توسط لنس آرمسترانگ، دوچرخه سوار سرشناس طراحی و ساخته شد. طراحی دوچرخه تعادل بسیار خوبی دارد، صندلی ها و دسته های فرمان کاملا ارگونومیک و برای کارکردن راحت هستند و یک دوچرخه بسیار سبک وزن است که ارزش آن را کاملا حفظ می کند.

 

4) Trek Yoshimoto Nara Speed با قیمت 200,000 دلار

 

Trek Yoshimoto Nara Speed با قیمت 200,000 دلار - آیبایک

 

این دوچرخه با استفاده از طیف رنگی آبی و زرد روشن و آثار هنری زرق و برق دار، ظاهری سرزنده و عجیب دارد. دوچرخه ترک از فیبر کربن ساخته شده است و قبلاً توسط لنس آرمسترانگ در برخی از مسابقات دوچرخه سواری بزرگ استفاده شده است. یوشیتومو نارا هنرمند ژاپنی دوچرخه تایم تریل مفهومی Trek Speed ​​را طراحی کرد.

معرفی پرفروش ترین دوچرخه های سال 2023 در ایران!

 

3) 24K Gold Men’s Racing Bike با قیمت 393,000 دلار

 

دوچرخه 24K Gold Men’s Racing Bike - آیبایک

 

این مدل یک کپی از یک دوچرخه مسابقه ای رولز رویس است که روکش طلا دارد. از فرمان گرفته تا چرخ ها و صندلی ها، این دوچرخه به طور کامل با طلای 24 عیار پوشیده شده است. طراحی بدنه دوچرخه باورنکردنی است. این دوچرخه که مانند خورشید می درخشد به لطف صندلی چرمی عالیش بسیار راحت است و با الماس و سایر سنگ‌های قیمتی هم تزئین شده است.

 

2) Butterfly Trek Madone با قیمت 500,000 دلار

 

دوچرخه Butterfly Trek Madone - آیبایک

 

دوچرخه The Butterfly Trek Madone که توسط دیمین هرست طراحی شده بود، زمانی عنوان گران قیمت ترین دوچرخه جهان را به خود اختصاص داد و در یک حراجی به قیمت خیره کننده 500000 دلار فروخته شد. این اثر هنری استثنایی یک دوچرخه مسابقه ای یا ریسینگ است که به زیبایی با بال های پروانه واقعی بر روی فریم و چرخ تزئین شده است. قابل ذکر است که این دوچرخه توسط لنس آرمسترانگ در تور دو فرانس 2009 استفاده شد.

در حالی که Butterfly Trek Madone دنیای هنر را با یک مفهوم منحصر به فرد مجذوب خود کرد، با مخالفت قابل توجهی از سوی فعالان حقوق حیوانات روبرو شد که از استفاده از بال واقعی پروانه انتقاد کردند. این دوچرخه به عنوان بخشی از رویداد «It’s About the Bike» به حراج گذاشته شد که هدف آن حمایت از بنیاد Livestrong و تحقیقات سرطان، آگاهی و حمایت از آن بود.

 

1) The Beverly Hills Edition با قیمت 1,000,000 دلار

 

دوچرخه The Beverly Hills Edition - آیبایک

 

در ابتدای لیست دوچرخه های گران قیمت جهان، دوچرخه نسخه بورلی هیلز قرار دارد که تجسم تجمل در یک دوچرخه کوهستان است. این دوچرخه کوهستانی با طلای 24 عیار ساخته شده که توسط خانه طلای جامد طراحی و تولید شده است و به عنوان گران ترین دوچرخه کوهستانی شناخته می شود که تا کنون ساخته شده است.

این دوچرخه یک اثر هنری واقعی است که دارای امضای حکاکی شده هنرمند، یک تاریخ منحصر به فرد و نسخه شماره گذاری شده است. بیش از 750 ساعت به ساخت این شاهکار اختصاص داده شده است. این دوچرخه که با طلای 24 عیار خالص تزیین شده است و آرم خانه طلای جامد (House of Solid Gold) هم بر روی آن حکاکی شده است، با بیش از 600 الماس سیاه و 500 یاقوت کبود طلایی و مجموعاً 10.5 قیراط تزیین شده است و توجه هر فردی را به خود جلب می کند. تمام جزئیات از صندلی نفیس چرم تمساح قهوه‌ای شکلاتی گرفته تا بطری آب، یک جلوه تجملاتی را به نمایش می گذارند که در شکوه طلایی و برجسته شده با نخ قهوه‌ای غرق شده است.

 

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]