دوچرخه دست دوم

در آیبایک ما بر این باور هستیم که هر دوچرخه داستانی دارد و هر زمان که صاحب جدیدش از آن استفاده می‌کند، یک داستان جدید را آغاز می‌کند. اما خب همه داستان‌ها به پایان می‌رسند و بعضی از دوچرخه‌ها تصمیم می‌گیرند که به دنبال دومین فرصت بروند.

در اینجا شما می‌توانید دوچرخه‌های کارکرده‌ای را مشاهده کنید که داستان شگفت انگیز خودشان را تعریف می‌کنند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا این دوچرخه‌ها صاحبان جدیدی پیدا کنند و سفری جدید و رویایی را برای شما رقم بزنند.

در آیبایک، ما ارزش دوچرخه‌های کارکرده را می‌دانیم و به آن‌ها احترام می‌گذاریم. به همین دلیل ما برای خریداران یک محیط امن و قابل اعتماد برای خرید دوچرخه‌های دست دوم یا کارکرده را ایجاد کرده‌ایم. همچنین به شما اطمینان می‌دهیم که هر دوچرخه‌ای که در آیبایک برای فروش قرار می‌گیرد، از نظر کیفیت و عملکرد بررسی شده تا مطمئن می‌شویم که بهترین تجربه را برای خریداران فراهم می‌کنیم.

پس اگر می‌خواهید یک دوچرخه کارکرده باکیفیت و خوش قیمت تهیه کنید و تجربه جدیدی از دوچرخه سواری داشته باشید، ما در آیبایک منتظر شما هستیم. در پایین این صفحه می‌توانید دوچرخه‌های کارکرده‌ای را مشاهده کنید که از همه لحاظ توسط آیبایک تایید می‌شوند.

مزایای خرید دوچرخه کارکرده

چرا باید یک دوچرخه دست دوم انتخاب کنیم؟

قیمت مناسب

دوچرخه‌های کارکرده قیمت‌های به مراتب مناسب‌تری به نسبت دوچرخه‌های نو دارند.

کیفیت بالا

این دوچرخه‌ها زمانی در بین رقبایشان بهترین بوده‌اند و تا الان هم کیفیت خودشان را حفظ کرده‌اند.

تجربه جدید

دوچرخه‌های کارکرده به اصطلاح آب‌بندی شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا از همان اول سواری خوبی داشته باشید.

فروش مجدد

از آنجا که دوچرخه علاوه بر تفریح، سرمایه گذاری هم محسوب می‌شود،  می‌توانید هر زمان که دوست داشتید دوباره آن را بفروشید.

دلایل خرید

دوچرخه های دست دوم از آیبایک

تضمین کیفیت و اصالت

تمام دوچرخه‌های کارکرده‌ای که در آیبایک عرضه می‌شوند توسط متخصصین ما بررسی شده‌اند تا هم خیال ما و هم خیال شما از بابت کیفیت و اصالت برند محصولات راحت باشد.

قیمت مناسب

از آنجا که اصلا هدف از انتخاب دوچرخه کارکرده، در نظر گرفتن شرایط مالیست به همین خاطر خیالتان را راحت می‌کنیم که دوچرخه‌ها با تضمین پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.

خرید مطمئن

تمام دوچرخه‌ها دارای تاییدیه فروشگاه، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اورجینال بودن محصولات هستند پس لازم نیست از این بابت نگرانی داشته باشید.

دوچرخه های

جدید

دوچرخه

کارکرده

انتخاب دسته بندی
فیلتر دوچرخه دست دوم
متاسفیم! فعلا دوچرخه دست دوم نداریم