کاهش وزن با دوچرخه سواری، 6 نکته ضروری

کاهش وزن با دوچرخه سواری

کاهش وزن با دوچرخه سواری، 6 نکته ضروری

6 نکته ضروری برای کاهش وزن با دوچرخه سواری

اگر قصد خرید دوچرخه آن هم برای کاهش وزنتان دارید بهتر است این متن را بخوانید و مطمئن باشید که بهترین تصمیم ممکن را می گیرید. در اینجا یک راهنمای سریع برای کاهش وزنتان آن هم با دوچرخه سواری برایتان آورده شده است.

کاهش وزن از طریق دوچرخه سواری به صبر زیادی احتیاج دارد و ضروری است که از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. هر چند که دشوار است، اما باید تمام توان خود را به کار ببرید تا در این مسابقه به خوبی بتوانید بر خود پیروز شوید. آیبایک هم در این راه همراهیتان می کند تا راحت تر بتوانید موانع را پشت سر بگذارید و مطمئن باشید با کاهش وزن زندگیتان به شکل دیگر خود را نشان می دهد و  اعتماد به نفس خود را بدست می آورید.

اگر هم دوچرخه سوار حرفه‌ای هستید و نیاز دارید که پیش از مسابقات کمی وزنتان را کاهش دهید، قطعا بهترین و ساده ترین راه را برای افزایش سرعت خود در دوچرخه سواری انتخاب کرده‌اید.

تکنیک ها آن چنان پیچیده و سخت نیستند. از افراد آماتور و مبتدی گرفته تا افراد بسیار حرفه‌ای قطعا برنامه ریزی برای خورد و خوراکتان می تواند کمک کننده باشد اما مهم تر از آن این نحوه ورزش شماست که سرعت کاهش وزنتان را تعیین می کند.

بسیاری از دوچرخه ‌سواران می‌خواهند با سبک‌تر و لاغرتر بودن، سریع‌تر حرکت کنن، و این نکات مفید شما را راهنمایی می‌کند که چگونه این کار را انجام دهید.

 

1. با برنامه غذایی پیش بروید

حفظ یک برنامه روتین از سه وعده غذایی در روز تضمین می کند که کمتر میان وعده می خورید و سطح انرژی و معده‌تان را در طول روز سیر نگه می دارید.

یک برنامه غذایی باعث می شود تا زمانی که وارد فروشگاه می شوید دلتان نخواهد همه چیز را بخرید و نوش جان کنید و قطعا احتمال اینکه هر چیزی را در خانه پیدا کردید بخورید هم کم‌تر می شود.

سازماندهی غذایی همچنین در درازمدت در وقت شما صرفه جویی می کند و شما را کارآمدتر نگه می دارد، زیرا وقت خود را تلف نمی کنید که هر روز عصر برای صرف غذا به مغازه ها بروید و تصمیم بگیرید که چه می خواهید بخورید. در نتیجه، زمان و انرژی بیشتری برای دوچرخه سواری خواهید داشت، که در نهایت می‌خواهید انجام دهید.

 

مزایای دوچرخه سواری - آیبایک

 

 

2. کم‌تر غذا بخورید

این مورد ممکن است به طرز مسخره‌ای بدیهی به نظر برسد، اما اگر می خواهید وزنتان را کم کنید، یک واقعیت است.

بدیهی است که گفتن آن از انجامش آسان تر است اما چند نکته می تواند این موضوع را به واقعیت تبدیل کند. سرو کردن وعده‌های کوچک‌تر با پر کردن بشقاب‌های کوچک‌تر می‌تواند این توهم را ایجاد کند که بیشتر غذا خورده‌اید، در حالی که آهسته‌تر غذا خوردن به شما این امکان را می‌دهد تا غذای خود را به درستی هضم کنید. چند دقیقه طول می کشد تا مغز شما متوجه شود که دیگر گرسنه نیست، بنابراین وقت گذاشتن می تواند به رسیدن شما به هدفتان کمک کند.

حفظ هیدراتاسیون (آب ذخیره‌ای) بدن نیز برای سیر ماندن ضروری است، زیرا گاهی اوقات کم آبی ممکن است به اشتباه برای گرسنگی تعبیر شود. اگر در طول روز گرسنه شدید، با یک لیوان آب شروع کنید و کمی صبر کنید تا ببینید که آیا این موضوع به خاطر کم آبی بوده است یا گرسنگی.

 

6 نکته برای شروع دوچرخه سواری

 

3. غذاها و نوشیدنی های پرچرب و پر قند را محدود کنید

یک بار دیگر، ممکن است به نظر برسد که ما چیز بدیهی را بیان می کنیم. با این حال، غذاهای شیرین دارای کالری بالایی هستند و ممکن است در واقع هیچ گونه ارضای قابل توجهی برای هوس گرسنگی شما ایجاد نکنند. علاوه بر این، استفاده از قند هم از نظر تغذیه ای به وضوح منفی است.

شکر طبیعی خوب است، بنابراین به جای یک شکلات، سعی کنید یک تکه میوه بخورید. این به محدود کردن قند مصنوعی که می خورید کمک می کند، به علاوه سالم تر است.

نوشیدنی های ریکاوری همچنین می توانند به جبران ذخایر پروتئین و کربوهیدرات کاهش یافته بعد از تمرین کمک کنند، بنابراین به جای انتخاب نوشیدنی گازدار، سعی کنید بدن خود را به روشی مثبت راضی کنید. این به این دلیل است که تغذیه صحیح به عضلات شما کمک می کند تا به درستی ریکاوری شوند و عملکرد شما را به نحو مطلوبی بهبود ببخشند.

 

 

4. الکل مصرف نکنید

الکل یکی از عوامل اصلی در افزایش وزن غیرضروری است. آنها به طور کلی نوشیدنی های بسیار پر کالری و خطرناکی هستند که همچنین مانع درک ما از میزان نوشیدنی می شود.

بنابراین، اگر به دنبال کاهش وزن برای دوچرخه سواری خود هستید، سعی کنید الکل مصرف نکنید.

 

 

کاهش وزن با دوچرخه سواری - آیبایک
فردی که تصمیم به کاهش وزن در 6 ماه گرفت – عکس با دوچرخه جاینت

5. مصرف کربوهیدرات را محدود کنید

ممکن است یکی از جذاب ترین چیزها در مورد دوچرخه سواری باشد، اما در مورد کاهش وزن بسیار مهم است که در مصرف کربوهیدرات های غیر ضروری زیاده روی نکنید، مگر اینکه واقعاً به آن نیاز دارید.

سواری کم‌تر از یک ساعت به هیچ چیز دیگری به جز یک بطری آب نیاز ندارد، در حالی که تنها 60 تا 90 گرم کربوهیدرات پس از آن مورد نیاز است. فقط غذاها و نوشیدنی‌های لازم را که نیاز دارید همراه خود داشته باشید، که احتمال مصرف بیش از حد را در مواقعی که اصلاً ضروری نیست، محدود می‌کند.

 

رفع کمردرد ناشی از دوچرخه سواری + 6 روش تضمینی

 

6. دوچرخه درزندگی روزمره

رفت و آمد اغلب بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی روزمره است، با این حال این روال روزمره فرصتی عالی برای افزایش مسافت پیموده شده در هفته است.

هر زمان که شانس رفتن به جاده را پیدا کردید، باید از آن نهایت استفاده را ببرید، زیرا هر هیلومتری که طی می کنید مهم است. در ماه‌های تابستان، رفتن به خانه از مسیری طولانی‌تر با دوچرخه شهری یا در مسیری تپه‌ای با دوچرخه کوهستان، راهی عالی برای پیمودن کیلومتر‌های بیشتر است.

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات (2)

[…] کاهش وزن با دوچرخه سواری، 6 نکته ضروری […]

[…] کاهش وزن با دوچرخه سواری، 6 نکته ضروری […]

نظر خود را بنویسید