معرفی پرفروش ترین دوچرخه های دخترانه!

معرفی پرفروش ترین دوچرخه های دخترانه!

دوچرخه‌های دخترانه یکی از پرطرفدارترین انواع دوچرخه در بین دوچرخه های کودک هستند. این دوچرخه ها در طرح ها، رنگ ها و امکانات مختلف در بازار ایران موجود هستند و قیمت های متفاوتی هم به نسبت امکاناتشان دارند. به همین دلیل ممکن است افرادی که قصد خرید دوچرخه های دخترانه را دارند با سردرگمی مواجه شوند و نتوانند به درستی تصمیم بگیرند که چه مدلی را انتخاب کنند.

در حال حاضر برندهای بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارد که همین موضوع یکی از دلایل اصلی سردرگمی افراد است. به یاد داشته باشید که حتما دوچرخه هایی را انتخاب کنید که برند معتبر داشته باشند و از خرید دوچرخه هایی با برندهای متفرقه خودداری فرمایید چرا که در صورت بروز مشکل امکان پیگیری و یا تامین قطعات وجود ندارد و ممکن سواری بسیار خوبی را برای کودکان فراهم نکند.

ما در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین دوچرخه های دخترانه را به شما معرفی کنیم تا کمکی هر چند کوچک در انتخابتان کرده باشیم.

 

چه سایزی را انتخاب کنیم؟

معمولا دوچرخه های دخترانه از سن 3 سالگی قابل استفاده هستند. در برخی موارد ممکن است کودکانی که زودتر شروع به راه رفتن می کنند، سریع تر هم رکاب زدن را آموزش ببینند. مثلا برخی کودکان در سنین بین 18 ماهگی تا 3 سالگی می اموزند که بین دست ها و پاهایشان ارتباط برقرار کنند که یعنی می توانند دوچرخه سواری را هم آموزش ببینند.

سایز مناسب کودکان بین 3 تا 5 سال 12، بین 5 تا 7 سال سایز 16 و از 7 سال به بالا سایز 20 می باشد. حتما به یاد داشته باشید که سایز مناسب کودکتان را انتخاب کنید تا مشکلی در آناتومی کودک پیش نیاید و بتواند با خیال راحت دوچرخه سواری کند.

 

دوچرخه دخترانه لوک (LOOK)

دوچرخه دخترانه لوک مدل سامر - آیبایک

 

برند لوک یکی از قدیمی ترین برندهای طراحی و تولید دوچرخه در جهان و کشور فرانسه است. این برند ابتدا کار خود را با طراحی دوچرخه های کورسی شروع کرد و به تدریج و با گذشت زمان دوچرخه های جدیدی را برای اکثر سبک های دوچرخه سواری عرضه کرد. دوچرخه های کودک هم از تولیدات این شرکت مشهور فرانسوی است که تقریبا از سال 1388 راه خود را به بازار ایران پیدا کرد.

دوچرخه هایی که با برند لوک در ایران عرضه می شود تولید تایوان و تحت لیسانس برند لوک فرانسه هستند و کیفیت بسیار بالایی را به نسب سایر برندهای دوچرخه های کودک در کنار قیمت مناسب عرضه می کنند.

از معروف ترین و پرفروش ترین مدل های دخترانه برند لوک می توان مدل Spring و Summer را نام برد که در سایزهای 12، 16 و 20 عرضه شده اند. البته مدل Winter برند لوک هم یکی از اقتصادی ترین و باکیفیت ترین دوچرخه های بچه گانه است که به صورت اسپرت برای دختران و پسران عرضه شده است. دوچرخه های دخترانه لوک به صورت تنه کوتاه طراحی شده اند و دارای صندلی های پهن و فنردار هستند که راحتی بسیار زیادی را برای کودکان دختر فراهم می کند. همچنین این دوچرخه ها دارای پشتی صندلی، سبد عقب و جلو، قاب زنجیر و کمکی هستند تا شما بی نیاز از هر گونه لوازم جانبی باشید.

 

دوچرخه دخترانه الکس (Alex)

 

 

برند الکس یکی از نام آشناترین برندهای دوچرخه در ایران است. این برند از تولیدات کشور تایوان است که کیفیت بسیار بالایی را در مقایسه با سایر برندهای تایوانی دارد. این برند از سال 1379 در ایران عرضه شد و تا به الان توانسته به موفقیت چشمگیری پیدا کند. برند الکس به صورت تخصصی دوچرخه های میان رده را طراحی و تولید می کند و به همین خاطر کیفیت بسیار قابل قبولی را برای دوچرخه های تولید شده در این سطح رقم می زند.

این برند در زمینه دوچرخه های دخترانه یکی از باکیفیت ترین دوچرخه های بازار را عرضه می کند و در طراحی برخی از مدل های خاص از فناوری طراحی بدنه یک تکه و بدون جوش پیروی می کند که هم باعث سبک تر شدن وزن دوچرخه می شود هم استقامت بسیار بالایی دارد.

از پرفروش ترین مدل های دخترانه برند الکس می توان مدل های Tommy و Anahita را نام برد. مدل تامی جدیدترین طراحی شرکت الکس است که به صورت Smooth Welding یا همان طراحی یک تکه بدون جوش (طرح کربن) تولید شده است و در کنار زیبایی دو چندان این کار، استقامت و سبکی مثال زدنی هم ارائه می دهد.

 

دوچرخه های شهری دخترانه جف (Jeff)

برند جف (Jeff) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوچرخه در جهان است که شرکت آن در شهر پکن قرار دارد. این برند در سال‌های اخیر مدل‌های بسیار زیادی را به نسبت تولیدکنندگان دیگر طراحی و عرضه کرده است. در سال 2023 هم مدل ‌های برند جف با یک طراحی متفاوت و متریال بسیار مرغوب در کنار قیمت مناسب آن عرضه شده است.

این برند مدل های شهری بسیار زیادی را مانند مدل Lady و Netherland در سایزهای 24 و 26 شهری عرضه کرده است. نماینده این برند در رده دوچرخه های دخترانه مدل Coral سایز 20 است که طراحی بسیار خیره کننده ای دارد. این مدل یکی از پرطرفدارترین دوچرخه های شهری دخترانه است و امکانات زیادی مانند سبد، ترکبند چرمی، صندلی پهن فنردار، قاب زنجیر، سبد چوبی کلاسیک جلوی دوچرخه و غیره را ارائه می دهد. اگر طرفدار دوچرخه های شهری کلاسیک هستید این مدل می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

 

جمع بندی

برندهای بسیار زیادی هستند که در حوزه طراحی و تولید دوچرخه های دخترانه فعالیت می کنند اما سعی کرده ایم در این مقاله پرفروش ترین ها و معتبرترین مدل های عرضه شده در بازار ایران را بررسی کنیم. تمام برندهای نامبرده شده وارداتی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. در ادامه به خاطر داشته باشید حتما قبل از خرید اینترنتی با مشاوران فروش تماس گرفته و از آن ها درباره سایز مناسب کودک سوال کنید تا یک انتخاب ایده آل داشته باشید. همچنین باید تمام دوچرخه ها را همراه با فاکتور مالکیت و گارانتی شرکتی معتبر دریافت کنید تا در زمان فروش دوباره یا استفاده از گارانتی به مشکل برنخورید.

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 1 میانگین: 5]