ماشین شارژی، هدیه‌ی بی نظیر کودکان

ماشین شارژی کودک

ماشین شارژی، هدیه‌ی بی نظیر کودکان

چه چیزی باعث محبوبیت ماشین شارژی ها شده است؟

یکی ازبازارهای بسیار خوبی که در ایران روز به روز بر محبوبیت آن اضافه می شود بازار ماشین شارژی ها و موتور شارژی ها است که استفاده از آن متعلق به همه ی فصول است و اهمیتی ندارد که زمستان آن را می خرید یا تابستان در هر صورت استفاده از آن همیشه لذت بخش خواهد بود.

در طول این سال ها چیزی که بر همگان ثابت شده است این موضوع بوده این اسباب بازی شگفت انگیز به کودکان در ایجاد توانایی خودشناسی کمک بسیار زیادی میکند، مهارت های حرکتی را افزایش می دهد و لذت بسیار زیادی را برای آن ها فراهم می کند.

بچه ها شیفته این اسباب بازی های شارژی هستند چون به آن ها تجربه رانندگی در زندگی واقعی  را می دهد و احساس می کنند مانند والدین خود بزرگ شده اند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود ماشین های شارژی بچه ها مسیر شگفت انگیزی را برای آن ها در سنین پایین ارائه دهند تا انرژی خود را هدایت کنند، بر فعالیت های بیرون از خانه تمرکز کنند و به والدین کمک می کند تا شخصیت بچه های خود را شکل دهند.

 

 

  • رانندگی با این اسباب بازی هیجان انگیز کودکان را مجذوب خود میکند

در بین همه اسباب بازی ها، ماشین شارژی ها برای کودکان هیجان انگیزترین، سرگرم کننده ترین و جذاب ترین هدیه ای است که می توانید برای عزیزان خود خریداری کنید. این اسباب بازی ها توجه کودکان را کامل به خود جلب می کند و فرصتی عالی برای یادگیری مهارت های حرکتی و شناختی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

این مرحله مهمی در رشد و نمو شخصیت کودک است و این خودرو های شارژی با بهره گیری از ماهیت کنجکاو بودن کودکان بستر مناسبی فراهم می کند تا به آن ها اجازه دهد دانش  را سریع تر کسب کنند و آنچه که در اطرافشان اتفاق می افتد را درک کنند.

بچه ها در حین انجام کار با چنین اسباب بازی هایی نحوه عملکرد فناوری را می آموزند و همچنین تجربه ای به یاد ماندنی برای باقی سال های عمرشان ایجاد می کند.

 

ماشین شارژی ها و انواع آن

 

  • به تقویت قوه تخیل کودکان کمک بسیار زیادی می کند

انتخاب اسباب بازی مناسب یک مسئله بسیار مهمی است. چندین عامل کلیدی وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری مناسب در این انتخاب بسیار مهم کمک کند. اولین و مهم ترین عامل سن کودک شماست. اسباب بازی های سواری کودکان برای سنین مختلف مدل های متفاوتی دارد.

برای بچه های کوچکتر مناسب ترین اسباب بازی، همین ماشین های شارژی است جایی که کودک می تواند با اسباب بازی مورد علاقه خود زیر نظر والدین بازی کند.

این ماشین و موتورهای شارژی به فرزندانتان کمک می کند تا از نظر ذهنی رشد کنند و خلاقیت آن ها را تقویت کند که دو عنصر بسیار کلیدی برای رشد کودکتان است.

برای گروه سنی بعدی بهترین گزینه موتور های شارژی است زیرا کودک در حال حاضر مهارت های حرکتی خود را توسعه داده است. این اتومبیل های شارژی این احساس اطمینان را به والدین می دهد که در حالی که وقت زیادی برای خود دارند، بر کودکشان نیز نظارت داشته باشند.

در سنین 5 سال به بالا وقتی که کودکان مهارت های حرکتی خود را تا حدودی تقویت کرده اند و انرژی بسیار زیادی دارند والدین می توانند برای کودکشان اسباب بازی هایی را انتخاب کنند که دارای ویژگی های پیشرفته تر و همچنین سرعت های مختلف هستند. در اینجا بهترین انتخاب خرید دوچرخه است چرا که به کودکان حس استقلال و کنترل بر اسباب بازی های خود را می دهد.

عامل مهم دیگری که در انتخاب ماشین شارژی باید در نظر داشته باشید، رنگ ماشین، سبک و مدل آن است که باید به آن توجه کنید. وقتی بچه ها به سن خاصی می رسند، در انتخاب خواسته های خود قاطع تر می شوند. آن ها می دانند که چه ویژگی ها، سبک و رنگی را دوست دارند و این به والدین این فرصت را می دهد که اسباب بازی را بر اساس خواسته فرزند خود انتخاب کنند.

در اوایل سنین کودکی، والدین الگوی فرزندان خود هستند و کودکان سعی می کنند از آن ها تقلید کنند. مثال کامل آن هم این مورد است که بچه ها ماشین والدین خود را به عنوان اسباب بازی می خواهند. به همین دلیل است که ماشین شارژی ها نمونه کامل یک ماشین واقعی از برند های جهانی مانند آئودی، مرسدس بنز، بی ام و و غیره است.

 

ماشین شارژی بی ام و
ماشین شارژی طرح بی ام و
  • ماشین ها هوش فضایی را بهبود می بخشند

از آن جا که برای فرزند خود ماشین شارژی خریده اید و آن ها دوست دارند روزانه با آن ها بازی کنند، اعتماد به نفس آن ها افزایش می یابد.

وقتی که بچه ها خودشان سوار اسباب بازی مورد علاقه شان می شوند و به بازی های تظاهر آمیز می پردازند، سعی می کنند سناریو های زندگی واقعی را تقلید کنند که گامی بسیار بزرگ در تقویت خلاقیتشان است.

آن ها نه تنها از بازی کردن لذت می برند بلکه با استفاده از این سناریو ها هوش فضایی خود را افزایش می دهند که نقش بسیار حیاتی در زندگی دارد چرا که به کودکان در تجسم چیزهای مختلف کمک بسیار بزرگی می کند.

ماشین بازی یک بلوک مهم ذهنی است که این بلوک پایه ای برای رشد ذهن کودک است. در حالی که آن ها به بازی کردن مشغولند می توانند مهارت های مهمی مانند اجتناب از موانع و یادگیری مهارت های کنترلی خود را توسعه دهند. همچنین در آینده نیز کمک بسیار زیادی در رانندگی بهتر و ایمن تر وسایل نقلیه می کند.

بچه ها یاد میگیرند چگونه درها را باز و بسته کنند، در حیات و یا خانه خود حرکت کنند و چگونه ماشینشان را خاموش و روشن کنند همه اینها که با هم ادغام شوند باعث تقویت رشد شناخت، درک و تجزیه و تحلیل می شوند.

در سنین پایین تر چنین اسباب بازی هایی به ایجاد تعادل و مهارت های هماهنگی کمک بزرگی می کند. موسیقی و ویژگی های صدا دار این اسباب بازی ها باعث رشد حسی آن ها می شود و نحوه استفاده از صداهای مختلف مانند بوق را یاد می گیرند  و در انتها همه این موارد باعث می شود کودک درک بهتری از نحوه استفاده بدن و کنترل اعمالش در حین تفریح و لذت داشته باشد.

 

  • کودک و حس استقلال

وقتی که کودکان در حال لذت بردن از اسباب بازی مخصوصشان هستند، تحت نظارت والدینشان استقلال خود را نیز به دست می آورند. این در حالی است که اکثر این ماشین شارژی ها دارای کنترل دو کاربره هستند یعنی هم توسط کودک و هم توسط والدین از راه دور کنترل می شود.

وقتی بچه ها سوار ماشین شارژی و یا موتور شارژی خود هستند می توانید لبخند بزرگی روی صورتشان مشاهده کنید. زیرا در حال لذت بردن از وسیله هیجان انگیزشان هستند. قطعا هیچ احساسی بهتر از دیدن لبخند روی صورت فرزندتان نیست.

با اینکه کودکان دارای تمرکز بسیار کم و توجه کوتاه مدتی هستند اما بازی با این اسباب بازی های شارژی آن ها را ساعت ها سرگرم می کند و ذهن آن ها را متمرکز می کند.

این اسباب بازی ها قابلیت این را دارند که هم در خانه و هم بیرون خانه مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

کنترل از راه دور ماشین و موتور شارژی
دو کاربره بودن ماشین های شارژی – کنترل از راه دور

 

 

  • چگونه مناسب ترین سواری را انتخاب کنم؟

همانطور که در بالا ذکر شد انواع مختلفی از اسباب بازی ها در شکل ها ، اندازه ها ، قدرت ، رنگ ، ساخت و طرح های مختلف عرضه می شوند.

وجود همه ی این انتخاب های مختلف باعث می شود که انتخاب برایتان کمی سخت باشد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین سواری را برای کودک خود انتخاب کنید.

گروه تخصصی آیبایک با مشاوره رایگان در خدمت شماست تا سوال هایتان را به صورت کامل و جامع پاسخ دهد. شما می توانید از طریق شماره تماس  ۰۹۳۳۲۵۲۵۰۳۲ و یا واتساپ با مشاورین ما در ارتباط باشید.

در زیر برخی عواملی که می تواند به شما در انتخاب موتور و یا ماشین شارژی مناسب کودک شما کمک کند ذکر شده :

1. طراحی و کیفیت :

با وجود مجموعه وسیع از مدل های مختلف خودرو های واقعی که وجود دارند باید دقت کنید که با کیفیت ترین آن را انتخاب کنید زیرا اگر به دلیل اینکه بخواهید هزینه کمتری بکنید، کیفیتی پایین تر دریافت می کنید که ممکن است کالایی دریافت کنید که به زودی خراب می شود و یا از کار می افتد.

2. اندازه موتور:

موتور مهم ترین وسیله برای وسیله های برقی و شارژی است. موتور های تک برای اسباب بازی های کوچک، موتور های دوگانه برای همه اسباب بازی ها و و موتور های چهارگانه برای اسباب بازی های کودکان بالای 7 سال و یا اسباب بازی های دو نفره کاربرد دارد.

3. باطری:

یکی دیگر از عوامل کلیدی، عمر باطری است. باطری های 6 ولت برای اسباب بازی های کوچکتر که عموما سریع کار نمی کنند، باطری های 12 ولت که برای همه ی مدل ها ایده آل است و بیشتر در مدل هل دو موتوره استفاده می شود و 24 ولت که برای سواری های چهار موتوره و سایز بزرگ هستند استفاده می شود.

همچنین طیف وسیعی از سواری های بدون موتور مانند دوچرخه های پدالی  وجود دارد که این اسباب بازی ها نیازی به منبع تغذیه خارجی ندارند و می توانند ساعت ها سرگرمی را بدون نیاز به شارژ به شما ارائه دهند که یک فعالیت بدنی عالی برای بچه هاست.

 

مونتاژ خودرو های شارژی

سخن پایانی و نتیجه گیری

این اسباب بازی ها به تقویت توانایی یادگیری کودکان کمک می کند. اول ، قدرت تمرکز را با نگاه مداوم به فضای اطراف و تشخیص محیط های رانندگی ایمن و خطرناک را افزایش می دهد.

ثانیاً ، در رانندگی با اتومبیل کودک از نظر جسمی فعال می ماند و یک شیوه زندگی بی تحرک ندارد که تمام روز جلوی صفحه نمایش گیر کند. از همه مهمتر ، اهمیت فعالیت بدنی در سلامت ذهن ، بدن و روح را نمی توان دست کم گرفت.  ایجاد انگیزه برای بچه ها برای ورزش روزانه می تواند یک کار طاقت فرسا باشد ، با این حال ، کودکان با توجه به هیجانی که از سوار شدن بر روی این وسایل دریافت میکنند ، اتومبیل های خود را به طور مستمر و فعال پیش می برند.

به دلیل تداوم محدودیت های کرونا (COVID-19)، زمان بازی کودکان نباید خراب شود. سوار شدن بر اتومبیل، سرگرمی های سرگرم کننده داخل و خارج را برای کودکان تسهیل می کند.

داشتن یک اسباب بازی محبوب باعث می شود کودک در حفظ ایمنی و مراقبت از آن پاسخگو باشد. بنابراین، این حس مسئولیت پذیری را در بچه ها از همان مراحل اول ایجاد می کند. ثالثا، خودروهای برقی و شارژی بچه ها می توانند به عنوان یک اسباب بازی آموزشی استفاده شود و آنها را با الفبای منحصر به فرد، رنگ ها و اشکال وسایل نقلیه آشنا کنند.

سرانجام ، این امر باعث افزایش ضریب شادی در کودکان می شود، زیرا آنها همزمان با رانندگی در اتومبیل احساس لذت می کنند.

 

راهنمای انتخاب ماشین شارژی را ببینید

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات (5)

[…] پیشنهاد شده برای شما : مزایای موتور و ماشین شارژی! […]

[…] بهتر است بخوانید: ماشین شارژی، هدیه‌ی بی نظیر کودکان […]

[…]  شاید دوست داشته باشید بدانید: ماشین شارژی، هدیه بی نظیر برای کودکان! […]

[…] ماشین شارژی فلامینگو مدل Prado-601 دارای چهار موتور قدرتمند، صندلی چرمی مبله، باتری ۱۲ ولتی، کمربند ایمنی، پورت  USB، AUX، MP3، موزیکال، تحمل وزن تا 45 کیلو، رنگ متالیک، دو درب بازشو و ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی است. […]

[…] شاید دوست داشته باشید بخوانید: ماشین شارژی، هدیه ی بی نظیر برای کودکان! […]