راهنمای سنی خرید ماشین شارژی

ماشین شارژی

راهنمای سنی خرید ماشین شارژی

راهنمای سنی کامل خرید ماشین شارژی کودک

اسباب بازی های سواری، همیشه یک لذت وصف نشدنی برای کودکان بوده است. چه وسیله سواری دوچرخه یا سه چرخه باشد چه موتور شارژی و یا یک ماشین شارژی بزرگ و غول پیکر. در مورد هرکدام نتیجه گیری به یک شکل است اینکه در نهایت کودک شما عاشق بازی کردن و وقت گذرانی با آن می شود، اما با وجود مدل ها و برند های مختلف در طرح ها و رنگ های گوناگون باعث می شود که انتخاب برای شما و کودک مشتاقتان کمی سخت باشد اما اینجاست که شما به یک راهنمای خرید ماشین شارژی نیاز پیدا می کنید.

اگر قصد خرید اسباب بازی شارژی برای کودک دلبندتان دارید، به مکان درستی آمده اید! راهنمای سنی خرید وسیله شارژی (موتور و ماشین شارژی) به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم را برای تجربه یک خرید دلچسب بگیرید.

در ضمن اگر قصد خرید بهترین مدل های ماشین شارژی یا موتور شارژی را با بهترین قیمت موجود در بازار به همراه بررسی جزئیات و نیازمندی های خود دارید، می توانید با سر زدن به فروشگاه اینترنتی آیبایک در کنار مشاوران ما، یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

ورود به فروشگاه اینترنتی آیبایک

 

ماشین شارژی ها در سه بخش دسته بندی می شوند:

موتور : در چهار دسته تک موتوره، دو موتوره، چهار موتوره و شش موتوره دسته بندی می شوند

طراحی : در دو بخش ماشین شارژی دخترانه و ماشین شارژی پسرانه قرار می گیرند.

کاربری : در دو دسته آفرود (سواری) و شاسی بلند قرار دارند که شامل برند های مختلف و مطرح مانند بنز، بی ام و،بوگاتی، فراری، شورلت، مازراتی و غیره می شوند.

 

>> با ما همراه باشید با راهنمای سنی خرید ماشین شارژی (به همراه رنج سنی موتور شارژی): <<

1 الی 24 ماهگی (0 – 2 سال)

کودکان در این سن هنوز هنوز در حال توسعه مهارت های حرکتی و حس تعادل خود هستند و این باعث می شود در برابر زمین خوردن آسیب پذیر باشند. به همین دلیل هنگام انتخاب اسباب بازی برای این کودکان باید بسیار مراقب باشید.

اسباب بازی شارژی که انتخاب می کنید باید دارای ویژگی های ایمنی زیادی باشد. اولین مورد که باید حتما آن را رعایت کنید داشتن سیستم کنترل از راه دور والدین است.

بهترین خرید برای شما ماشین شارژی است چرا که در مقایسه با موتور شارژی ها و دوچرخه ها، محافظت بیشتر از کودک شما می کند. دقت کنید ماشین شارژی حتما دارای صندلی تک نفره باشد. همچنین بهتر است قابلیت تغییر سرعت نداشته باشد و دارای قدرت موتور کمتری باشد.

 

 

ماشین شارژی آئودی
ماشین شارژی آئودی | فروشگاه اینترنتی آیبایک

 

 

25 تا 60 ماهگی (2 تا 5 سالگی)

قطعا یک کودک نوپا دارید! اگر قصد خرید یک ماشین شارژی را دارید، انتخاب خوبی کرده اید. در این سن کودکان مهارت های حرکتی، تعادلی و  هماهنگی های لازم خود را توسعه بخشیده اند.

کودکان کنجکاوی های زیادی در این سن دارند. آن ها مشتاق پرسه زدن، پرسیدن و جست و جو درباره‌ی نحوه عملکرد جهان هستند. بنابراین تشویق آن ها و فراهم کردن بستر مناسب برای کاوش و جست و جو در فضای باز با یک ماشین شارژی ایده‌ای بسیار شگفت انگیز است.

کودکان این سنین اهمیت بسیار زیادی برای ظاهر ماشین خود قائل هستند. یک وسیله نقلیه با ظاهری جذاب و رنگ های متفاوت یک انتخاب خوب برای آنهاست. ویژگی های ایمنی مانند کمربند ایمنی و سیستم کنترل از راه دور والدین حتما باید از ویژگی های این خودروهای شارژی باشد.

سواری های شارژی این سنین معمولا دارای سیستم پخش موزیک می باشد که می تواند کودک شما را در طول رانندگی سرگرم نگهدارد. برای سرگرمی بیشتر می توانید خودرویی با صدای واقعی موتور و دارای چراغ جلو های کاربردی انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که کودکان در این سن می توانند خودروهایی که سرعت متوسطی دارند، اداره کنند. می توانید خودرویی با قابلیت تغییر سرعت بخرید اما همیشه یادتان باشد که سرعتشان را محدود کنید تا امن بمانند. یک ماشین شارژی تک نفره یا دونفره 12 ولت با حداکثر سرعت 5 کیلومتر در ساعت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

پیشنهاد شده برای شما : مزایای موتور و ماشین شارژی!

 

60 تا 96 ماهگی (5 تا 8 سالگی)

کودکان این سنین دارای انرژی و هیجان بسیار زیادی می باشند. مهارت های حرکتی آن ها به طور کامل توسعه یافته و می توانند به راحتی حرکت کنند. به همین دلیل می توانند وسایل شارژی پیشرفته تری سوار شوند.

اگر برای این گروه سنی یک ماشین شارژی انتخاب می کنید مطمئن شوید که یک ماشین واقع گرایانه مانند برند های مختلف ماشین همچون آئودی، بنز، بی ام و، بنتلی، لامبورگینی، جگوار و دیگر برندهای ماشین سازی که دارای صدای واقعی موتور و همچنین mp3 هستند، انتخاب کرده اید.

بچه های 5 سال به بالا به راحتی می توانند وسایل نقلیه سنگین تر مانند خودرو های شاسی بلند را به خوبی حرکت دهند. همچنین انتخاب مقرون به صرفه تری نیز برای شما در اینجا وجود دارد و آن هم خرید یک موتور شارژی برای آن ها می باشد.

خودروهای شارژی این سنین دارای ویژگی های بسیاری مانند چراغ های جلو چشمک زن، صفحه نمایش، پخش موسیقی، پورت usb و موارد دیگری می باشد که می تواند برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد.

اگر کودکتان مهارت رانندگی خوبی دارد خرید یک جیپ نیز انتخاب خوبی است.

توصیه می کنیم برای این گروه سنی وسیله نقلیه ای با سیستم دو موتوره و دارای دنده های متعدد را خریداری کنید تا تجربه رانندگی بهتر و واقع گرایانه تری برای آن ها فراهم شود.

 

 

فروشگاه اینترنتی ماشین شارژی
فروشگاه اینترنتی موتور و ماشین شارژی آیبایک

+ 96 ماهگی (بالای 8 سال)

فرزند شما برای یک سواری بزرگتر، واقعی تر و قدرتمند تر آماده شده است. خودروهای شارژی که برای این رده سنی طراحی شده اند، اغلب جزئیات و ظاهر واقعی تری دارند و تماما شبیه ماشین های خودروسازی های بزرگ جهانی هستند.

این خودروهای شارژی بسیار قدرتمندتر هستند که می توانند در طیف وسیعی از زمین ها از جمله زمین های علفی و جاده ها کاربرد داشته باشند. برای کودکان 8 سال به بالا ما یک وسیله نقلیه قوی با باطری 24 ولت را توصیه می کنیم که دارای 2 موتور و چندین دنده باشند.

مطمئن شوید خودرویی که انتخاب می کنید دارای لاستیک هایی باشد که قابلیت کشش فراوانی دارند. اگر کودک شما اجتماعی است و از بازی با کودکان دیگر لذت می برد می توانید خودرویی با دو یا چند صندلی برای چند مسافر کوچولو در نظر بگیرید.

در انتها در این سن کودکان می توانند سواری های برقی و شارژی پیشرفته تری را تجربه کنند مانند اسکوتر ها، دوچرخه های برقی و ساده، دوچرخه های شارژی و سه چرخه های بزرگسال. در این سن کودکان می توانند بدون کمک والدین خود یک سواری مهیج و جذاب را تجربه کنند.

حتما هنگام بازی کردن کودکتان موارد ایمنی زیر را رعایت کنید:

  • قبل از بازی کودکتان محیط خود را بشناسید.
  • اشیا خطرناک را از کودکتان دور کنید.
  • قبل از استفاده مطمئن شوید باطری و کنترل از راه دور به خوبی کار می کنند.
  • مطمئن شوید که فرزندتان از تجهیزات محافظ استفاده می کند.
  • از خودرو ها و فضاهای بیرونی که خودرو ها در آن حضور دارند خودداری کنید.

 

 

 

 

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات (5)

[…] شاید خوشتون بیاد!: راهنمای سنی خرید ماشین شارژی […]

[…]  راهنمای سنی خرید موتور و ماشین شارژی! […]

[…] نیاز به یک راهنمای سنی داشتید می توانید به مقاله ی “راهنمای سنی خرید ماشین شارژی” مراجعه […]

[…] حتما بخوانید: راهنمای سنی خرید ماشین شارژی […]

علیرضا کاظمی

سلام
متاسفانه و متاسفانه باتری ها و برد  ماشین شارژی ها خیلی زود خراب می‌شوند  و  بیشترشان از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اگر کسی هم بخواهد جنس خوبی بخرد قیمتش بسیار زیاد است..

بله زود خراب می‌شوند چون با دلار پنجاه هزار تومان فقط و فقط شغالهای چینی وارد کشور می‌شوند

نظر خود را بنویسید