بهترین دوچرخه هایی که در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان قرار دارند!

بهترین دوچرخه هایی که در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان قرار دارند!

بهترین دوچرخه هایی که در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان قرار دارند!

با وجود وضع نوسانی بازار و قیمت های عجیبی که هر روز شاهد آن ها هستیم، انتخاب دوچرخه هم مانند بسیاری از لوازم دیگر سخت به نظر می رسد. تنوع برندهای موجود در بازار هم باعث شده تا سردرگمی افزایش پیدا کند و پیدا کردن دوچرخه مناسب بسیار سخت باشد. در وهله اول باید به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید توجه کنید. سپس مدل ها و برندهای مختلف را مقایسه کنید و بر اساس سبک سواری خودتان گزینه ها را محدود کنید. در انتها باید یک جمع بندی کلی در رابطه با دوچرخه های انتخابیتان داشته باشید.

در این مطلب سعی کرده ایم برای سهولت در انتخاب شما، دوچرخه هایی که در بازه قیمتی 10 میلیون تا 15 میلیون قرار دارند و ارزش خرید بسیار بالایی هم دارند، معرفی و مقایسه کنیم.

برند کمپ مدل لجند 100 (Camp Legend 100)

برند کمپ یکی از پرچمداران دوچرخه در جهان است و توانسته در ایران به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. این برند تقریبا به مدت 13 سال است که به صورت انحصاری در ایران فعالیت می کند و در همین مدت کم توانسته میدان را از دیگر رقبایش برباید.

مدل لجند 100 که بدنه‌ای از جنس آلومینیوم 6061 دارد، از آن دسته دوچرخه هایی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. دسته دنده 3 به 8 این مدل از برند شیمانو مدل M315 و شانژمان آن باز هم از برند شیمانو مدل T800 است. در طبق عوض کن مدل لجند از برند میکروشیفت استفاده شده که تاخیر را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. بخش شگفت انگیز این دوچرخه مربوط به ترمزهای دیسک هیدرولیک آن است که از برند شیمانو مدل MT200 استفاده شده است. اگر دوچرخه سوار با تجربه ای باشید می دانید که این مدل تنها در دوچرخه های رده بالا یافت می شود.

 

دوچرخه کوهستان کمپ مدل لجند 100 سایز 26 (CAMP LEGEND 100) رنگ سرمه ای آبی - آیبایک
دوچرخه کمپ مدل Legend 100

 

دوشاخ مدل لجند 100 از برند EASING و دارای قابلیت قفل شو و تنظیم است. این ویژگی هم در دوچرخه های رده بالا به کار می رود اما شرکت کمپ تصمیم گرفته تا در مدل لجد 100 هم از این فناوری استفاده کند تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد. تمام محصولات کمپ باعث می شوند تا شما از لوازم جانبی دوچرخه بی نیاز شوید چرا که همراه با دوچرخه های خود قمقمه، جا قمقمه‌ای، قفل رمزدار، شبرنگ جلو و عقب دوچرخه، شبرنگ مچ دست و پا هم عرضه می کند. همچنین دارای 18 ماه گارانتی بدنه و 6 ماه دوشاخ است.

این مدل در حال حاضر از لحاظ قیمتی در میانه بازه 10 تا 15 میلیون قرار دارد اما اگر می خواهید کمی بیشتر هزینه کنید (حدود 15 میلیون تومان)، می توانید مدل Fenix 1.0 را هم مدنظر داشته باشید که کیفیت لوازمی به مراتب بالاتر و حرفه‌ای را ارائه می دهد.

 

برند جاینت مدل اویه 2.0 (Giant OYEA 2.0)

کمتر کسی وجود دارد که نام برند جاینت را نشنیده باشد. این برند در تمام رده های قیمتی، یک نماینده را به خود اختصاص داده است. مدل OYEA 2.0 هم نماینده برند جاینت در بازه قیمتی دوچرخه های بین 10 تا 15 میلیون است. در طراحی بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ALUXX استفاده شده است که همان آلیاژ محبوب و همیشگی جاینت است. ترمز مدل اویه دیسک مکانیک و از برند JAC مدل Super brake است.

لوازم دنده به کار رفته 3 به 7 از برند میکروشیفت است که می توان این برند را در اغلب دوچرخه های میان رده جاینت مشاهده کرد. البته نقطه ضعف این مدل دوشاخ آن است که از یک دوشاخ کاملا معمولی استفاده شده است.

دوچرخه جاینت مدل OYEA 2.0

 

برند الکس مدل ماکان (Alex Macan)

برند الکس سال هاست که دوچرخه های اقتصادی و میان رده را تولید می کند. این شرکت یکی از پارتنرشیپ های برند شیمانو در تایوان است که هر ساله صدها هزار دوچرخه را به بازار عرضه می کند. یکی از بازارهای هدف این برند هم ایران است که توانسته به خوبی خود را در بازار ایران ثابت کند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

مدل ماکان یکی از جدیدترین مدل های الکس است که از فناوری طراحی بدنه هایدروفرمینگ پیروی می کند. این طراحی یکی از جدیدترین و خاص ترین طراحی های فریم موجود در جهان است که با استقبال بالایی مواجه شده است. همچنین آلیاژ به کار رفته در فریم این مدل آلومینیوم 6061 است که استحکام بسیار بالایی دارد.

لوازم دنده مدل ماکان از برند شیمانو و مدل تورنی است که کیفیت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. همچنین ترمز دیسک مکانیک3 به 7 آن هم از برند شیمانو است که تاخیر ترمز گرفتن شما را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. دوشاخ این مدل هم قابلیت قفل شو و تنظیم شدن را دارد که یک نکته مثبت برای آن به شمار می رود.

 

دوچرخه الکس مدل ماکان

 

برند ویوا مدل ورتکس (Viva Vortex)

برند ویوا هم از آن دسته دوچرخه هایی است که توانسته در ایران به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و مدل های زیادی را در سبک کوهستان و میان رده وارد بازار کند. مدل ورتکس هم تقریبا پرفروش ترین مدل این برند در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان است. در طراحی بدنه این دوچرخه از آلیاژ آلومینیوم 6061 استفاده شده و سبک بودن خوبی را ارائه می کند. دسته دنده مدل ورتکس از برند شیمانو EF500 و شانژمان ان هم از برند شیمانو مدل تورنی است.

نقطه ضعف این مدل استفاده از ترمزهای لقمه ای ویبریک در کنار فناوری به کار رفته در آن است. همچنین دوشاخ مدل ورتکس هم به صورت تنظیمی است که به دوچرخه سوار اجازه می دهد متناسب با شرایط خود فشار دوشاخ را تنظیم کند.

دوچرخه ویوا مدل ورتکس

 

جمع بندی

شاید در بازه قیمتی بین 10 میلیون تا 15 میلیون تومان دوچرخه های بسیار زیاد و متنوعی را ببینیم اما سعی کرده ایم در این مقاله بهترین ها و پرطرفدارترین دوچرخه هایی را انتخاب کنیم که ارزش خرید بسیار بالایی دارند. هر کدام از مدل هایی که معرفی شد نقطه ضعف ها و نقطه قوت های خودش را دارد و این شما هستید که باید بر اساس کاربری و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید هنگام خرید حتما از فروشندگان ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکتی را دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید. همچنین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین یا تلفن های تماس با ما ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما در انتخابتان شما را راهنمایی کنند.

 

 

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]