انتخاب دوچرخه کودک بر اساس آلیاژ

دوچرخه کودک و انواع آلیاژ بدنه آن

انتخاب دوچرخه کودک بر اساس آلیاژ

روش تشخیص آلیاژ دوچرخه های کودک

این روز ها، موضوع انتخاب سایز و نوع دوچرخه کودک برای خانواده ها بسیار مهم تلقی می شود. ما در سایت آیبایک برای شما کاربران یک مقاله جامع و تخصصی را طراحی نموده ایم تا شما بتوانید بهترین و تخصصی ترین انتخاب را داشته باشید.

مقاله ی انتخاب سایز دوچرخه کودک شامل چند بخش است که در قسمت اول ما برای شما ساختار های مختلف تنه و امکاناتی که این روزها دوچرخه های کودکان از آن برخوردار هستند، بررسی می کنیم و شما باید اطلاعات خود را با بهره گیری از این موارد جامع تر کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را به انجام رسانید.

آلیاژ های بدنه دوچرخه های کودک:

انواع آلیاژ های دوچرخه کودک عبارتند از:

 

 آلیاژ فولاد (آهن)

دوچرخه کودک تنه آهن برند تاچ
دوچرخه کودک تنه آهن برند تاچ

 

دوچرخه های کودک آلیاژ فولاد از لحاظ استحکام بسیار عالی هستند. دوچرخه های تنه فولاد از سری دوچرخه های قیمت اقتصادی می باشند. برای نمونه عکس یکی از محصولات آلیاژ فولاد را برای شما انتخاب کرده ایم. حال برای شما در نظر گرفته ایم تا از روی قسمت های جوش محصول شما بتوانید دوچرخه تنه فولاد را از بقیه تنه ها تشخیص دهید و در زمان خرید بتوانید بهترین خرید را انجام دهید اگر به عکسی که برای شما قرار دادیم توجه بفرمایید قسمت جوش ها بسیار ریز میباشند و شما به راحتی میتوانید تشخیص دهید که این تنه دوچرخه از آلیاژ فولاد هست در روش دیگر میتوانید از آهن‌ربا استفاده کنید که در صورت چسبیدن آهن‌ربا به تنه آن دوچرخه از الیاژ فولاد هست (برای مشاهده عکس در سایز بزرگ روی آن راست کلیک کنید و Open image in new Tab را بزنید.)

 

دوچرخه کودک تنه اهن برند تاچ
دوچرخه کودک تنه فولاد برند تاچ

آلیاژ آلومینیوم

دوچرخه های کودک آلیاژ آلومینیوم لز لحاظ استحکامی تقریبا همانند آلیاژ فولاد هستند به این دلیل که ساختار تنه به صورت 100 درصد از آلومینیوم خالص تشکیل نشده و تلفیقی از آلیاژ فولاد و آلومینیوم میبیاشد. مزیت دوچرخه های آلومینیوم وزن سبک  این دوچرخه ها هست . کودکان در هنگام رکاب زدن هرچه وزن دوچرخه کم تری را رکاب بزنند میتوانند مسافت بیشتر و دوچرخه سواری راحت تری انجام دهند.

 

دوچرخه کودک آلومینیوم الکس پسرانه
دوچرخه کودک آلومینیوم برند الکس پسرانه

حال به عکسی که برای شما قرار داده ایم توجه بفرمایید در 2 مدل دوچرخه های آلومینیوم را برای شما عکس برداری کرده اییم در عکس اول میتوانید به راحتی از روی جوش محصول که نسبت به قسمت جوش آلیاژ فولاد بسیار پهن تر میباشد تشخیص دوچرخه بدنه آلومینیوم را بدهید ( برای مشاهده عکس در سایز بزرگ روی آن راست کلیک کنید و Open image in new Tab را بزنید.)

در عکس دوم دوچرخه ای را برای شما در نظر گرفته ایم که قسمت های بالایی بدنه بدون جوش (به اصطلاح جوش مخفی) طراحی شده و سبک تر نیز میباشند.

 

دوچرخه کودک آلومینیوم برند الکس
دوچرخه کودک آلومینیوم برند الکس دخترانه

 

روش دیگر تشخیص بدنه آلومینیوم این مورد هست که 100 درصد دوچرخه های تنه آلومینیوم در قسمت روی بدنه  که استیکر محصول هست و عکس آن را برای شما قرار داده ایم استیکر این محصولات در زیر رنگ هست و با دست کشیدن روی بدنه متوجه میشوید که زیر رنگ هست و با اطمینان خاطر میتوانید محصول مورد نظر را که از جنس آلومینیوم میباشد با توجه به مواردی که برایتان قرار دادیم خریداری بفرمایید.

و در مرحله آخر به خدمات و گارانتی محصول مورد نظر خودتان حتما توجه ویژه ای داشته باشید زیرا شما نسبت به دوچرخه آلیاژ فولاد هزینه بیشتری را پرداخت میکنید و باید در قبال این هزینه خدمات و گارانتی معتبری را دریافت نمایید

دوچرخه های کودک تنه آلومینیومی که در فروشگاه آیبایک موجود است شامل تمامی این موارد می باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید پس از تحقیقات لازم و مشاوره با کارشناسان آیبایک، خریدتان را انجام دهید .

 

آلیاژ منیزیوم

دوچرخه کودک منیزیوم برند قناری
دوچرخه کودک منیزیوم برند قناری

 

دوچرخه های کودک آلیاژ منیزیوم از لحاظ وزنی تقریبا 35 درصد با بدنه های فولاد تفاوت دارند و با بدنه های آلومینیوم حدود 20 درصد تفاوت وزنی دارند (سبک تر از هر دو مدل)

از لحاظ استحکام دوچرخه های آلیاژ منیزیوم بسیار محکم بوده و تحمل وزن بسیار بالایی دارند

دوچرخه های تنه منیزیوم از لحاظ قیمتی جزو دوچرخه های با قیمت بالا به حساب می آیند و نه تنها در ایران بلکه در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند.

 

دوچرخه کودک قناری

 

حال اگر قصد خرید این مدل دوچرخه ها را دارید ما شما را راهنمایی میکنیم تا بهترین برند را انتخاب بفرمایید زیرا مسئله گارانتی در این مدل از دوچرخه ها بسیار حائز اهمیت می باشد چون شما مبلغ بالایی را در قبال این دوچرخه ها پرداخت می فرمایید و مسئله خدمات و گارانتی بسیار مهم می باشد.

اگر به عکس هایی که  برای شما قرار داده ایم توجه بفرمایید یک پارچه بودن بدنه کاملا مشهود هست دوچرخه منیزیومی که برای شما در نظر گرفته ایم کاملا از هر لحاظ  برندی و گارانتی، از فیلتر های معتبر ما عبور کرده و از لحاظ فنی نسبت به برند های دیگر بازار تفاوت های کاملا مشهودی را داراست که شامل تفاوت در ساختار طوقه ی (رینگ) این دوچرخه و حتی کمکی (بغل‌بند) این دوچرخه نیز شامل آلیاژ منیزیوم میباشد که باعث شده این دوچرخه بسیار سبک باشد. همچنین این برند از دوچرخه دارای ترمز دیسکی است.

دوچرخه کودک قناری

 

برند قناری تولید کارخانه رویال بیبی بوده که محصولات این کارخانه به کشور های اروپایی صادر میشود و شما میتوانید این محصول را در سایت هایی مانند امازون نیز مشاهده نمایید. برند قناری با 50 سال سابقه درخشان، بهترین برند دوچرخه کودک و یار دیرینه ی تمامی ایرانیانی که از دوران کودکی دوچرخه سواری کرده اند می باشد.

امیدواریم محتوای تولید شده گروه آیبایک درقسمت اول برای شما کاربران گرامی مورد استفاده قرار گرفته و شما نیز میتوانید سوالات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

بهتر است بخوانید: دوچرخه سواری کودکان را از چه سنی آغاز کنیم؟

 

 

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 1 میانگین: 5]