نسل جدید سه چرخه های کودک جایگزین کالسکه

سه چرخه کودک بهتر است یا کالسکه؟

نسل جدید سه چرخه های کودک جایگزین کالسکه

کالسکه ها یار همیشگی مادران هستند و برای آن ها نقش یک دوست را دارند چرا که در هر حالی از کودکشان مراقبت می کنند. چه برای یک قدم زدن آرام به پارک بروید و چه برای دیدن همه مناظر شهر، کالسکه برای کودکی که در حال حرکت است یک وسیله ضروری است. کالسکه مناسب نه تنها به کودک مکانی امن برای نشستن یا چرت زدن می دهد، بلکه مکانی را نیز برای شما فراهم می کند تا همه چیزهای ضروری را از دستمال مرطوب و پوشک گرفته تا تعویض لباس و پستانک اضافی به همراه داشته باشید.
با این حال خیلی وقت است که دیگر کسی از کالسکه استفاده نمی کند چرا که نسل جدید سه چرخه های کودک، والدین را مجذوب خود کرده است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این سه چرخه های تازه وارد توانسته اند روند بازار را به نفع خود تغییر دهند؟

 

سه چرخه چه تفاوتی با کالسکه دارد؟

فرق بین کالسکه با سه چرخه کودک چیست؟ خب برای اینکه راحت تر بتوانید متوجه این موضوع شوید یک مقایسه‌ای با هم انجام می دهیم. اولین موضوعی که باید به آن توجه کرد بحث سن مورد استفاده‌ی کالسکه و سه چرخه است. یکی از مزایایی که کالسکه نسبت به سه چرخه دارد این است که فرزند شما از دوران نوزادی می تواند از آن استفاده کند اما سه چرخه از سن 9 یا 10 ماهگی قابلیت استفاده کردن را دارد.
متغیر بعدی بازه‌ و مدت زمان استفاده از این دو محصول است. سه چرخه را فرزندان شما تا 4 الی 5 سالگی می توانند استفاده کنند چراکه سه چرخه قابلیت تغییر پذیری دارد به عنوان مثال سایبان، جای پای و حفاظ قابلیت باز شدن دارد و فرزندتان به راحتی و مستقل می تواند از آن استفاده کند.
مهم ترین ویژگی که باعث برتری سه چرخه های کودک نسبت به کالسکه ها شده، این موضوع است که در همه جای دنیا سه چرخه های نسل جدید جایگزین کالسکه ها شده‌اند زیرا کاربرد بسیار بیشتری دارند. با سه چرخه، کودکان می توانند کار کردن با فرمان را آموزش ببینند.

 

سه چرخه فلامینگو

برند فلامینگو مطرح ترین برند سه چرخه در جهان است. سه چرخه های این برند دارای یک آپشن بسیار ویژه هستند و آن امکان چرخش 180 درجه صندلی است. این آپشن برای والدین بسیار پراهمیت است چرا که همانند کالسکه می توانند از سه چرخه ها استفاده کنند.
همچنین تمامی سه چرخه های فلامینگو دارای عصای کنترل کامل والدین می باشند. ما طی بررسی هایی که انجام دادیم اکثر والدین از عصای کالسکه ها راضی نبودند اما خبر خوب این است که در سه چرخه های فلامینگو این مورد به طرز شگفت انگیزی برطرف شده و تمامی عصاها به صورت کاملا کاربردی و با کیفیت ساخت عالی در همه‌ی مدل ها تعبیه شده است.

 

شاید دوست داشته باشید بخوانید: روش تشخیص محصولات اورجینال فلامینگو

 

کاربرد و برتری دیگری که سه چرخه های کودک نسبت به کالسکه ها دارند این است که کودکان می توانند با سه چرخه، رکاب زدن را به همراه نشستن پشت یک وسیله ی بازی آموزش ببینند. ویژگی دیگری که کالسکه ها از آن بی بهره‌اند. در انتها موضوعی که برای هر خانواده‌ای مهم است بحث مالی و قیمت محصولات است. از لحاظ قیمتی می توانید قیمت سه چرخه فلامینگو (بزرگ ترین و برترین برند وارداتی سه چرخه) را با قیمت کالسکه ها (در این زمینه برندهای زیادی وجود دارد. بهتر است مدل های پرفروش را انتخاب کنید) مقایسه کنید. طبق بررسی های ما، شما می توانید با هزینه‌ی بسیار کم‌تری سه چرخه ها را خریداری نمایید.

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر شما، ویژگی های بارز چند مدل از سه چرخه های فلامینگو را با هم بررسی می کنیم.

 

 

پرفروش ترین سه چرخه های فلامینگو

برند فلامینگو Flamingo در سال 2006 با همکاری شرکت گوانگدونگ هوزن تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید و فروش محصولات سه چرخه، ماشین شارژی و موتور شارژی فعالیت دارد. با گذشت 10 سال از زمان تاسیس شرکت تیم برنامه‌ریزی و باتجربه این شرکت تصمیم گرفت با تولید محصولات تخصصی در سراسر دنیا دوست‌داران خودرو را شگفت زده کند. این شرکت مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی و دارای 6 خط تولید کاملا اتوماتیک است و دارای گواهی کیفیت ISO9001 و گواهی محافظت از محیط زیست ISO14001 می‌باشد.

سه چرخه T200

سه چرخه فلامینگو مدل t200
سه چرخه فلامینگو مدل t200

 

مدل T200 دارای امکانات زیادی نظیر: چراغ جلو، راهنما، موزیک، پشتی قابل تنظیم جهت خواب فرزندتان، جاپایی تاشو، فضای نشیمن بسیار نرم و قابلیت جذاب تغییر پذیری از حالت سه چرخه (چرخ های عقب تاشو) به دوچرخه کودک است.

سه چرخه Nova

سه چرخه فلامینگو مدل nova
سه چرخه فلامینگو مدل nova

 

این سه چرخه تمامی امکانات مدل قبلی را دارد اما ویژگی دیگر آن این است که به راحتی تا میشود و جزو سبک ترین سه چرخه های این برند می باشد. ویژگی تاشو بودن این مدل باعث شده تا والدین به راحتی آن را با خود هر کجا که دوست داشته باشند ببرند.

سه چرخه T350

سه چرخه فلامینگو مدل t350
سه چرخه فلامینگو مدل t350

 

اگر به دنیال یک سه چرخه بسیار راحت و مبله هستید سه چرخه t350 را به شما معرفی میکنیم زیرا صندلی این سه چرخه بسیار نرم و راحت تعبیه شده که حتی از کالسکه نیز بسیار راحت تر می باشد. همچنین این مدل دارای عصای حسگر چرخشی والدین می باشد.

سه چرخه T400

سه چرخه فلامینگو مدل t400
سه چرخه فلامینگو مدل t400

 

بزرگترین مدل در خانواده فلامینگو متعلق به همین مدل است. اگر می خواهید فرزند عزیزتان تا سن 5 یا حتی 6 سالگی سوار بر سه چرخه خود باشد می توانید این مدل را انتخاب کنید. همچنین این سه چرخه دارای چرخش صندلی رو به مادر می باشد که یکی از ویژگی های کاربردی و شگفت انگیز برای والدین است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نکاتی که قبل از خرید باید به آن توجه کرد:

سن: اولین نکته که باید به ان توجه کنید متناسب بودن سه چرخه با سن فرزندتان است.
مونتاژ: اگر سر هم کردن سه چرخه برایتان سخت است مطمئن شوید که مدل مونتاژ شده دریافت می کنید.
بودجه: قطعا مسئه‌ای که براای هر فردی اهمیت بالایی دارد مسئله بودجه است. منطبق با اهدافی که انتظار دارید سه چرخه مناسب خود را خریداری کنید.
دریافت مشاوره: حتما قبل از خرید سعی کنید از فردی که تجربه کافی در این زمینه دارد مشاوره بگیرید. همچنین می توانید به صورت رایگان با مشاوران آیبایک در تماس باشید.
گارانتی: و آخرین مسئله که حتما باید به آن توجه داشته باشید، گارانتی محصول است. حتما از جایی خرید کنید که گارانتی معتبر و شرکتی به شما ارائه کند.

 

حتما بخوانید: 7 نکته که باید قبل از خرید سه چرخه بدانید!

 

سخن پایانی

اگر هنوز پرسش هایی ذهن شما را به خود درگیر کرده است و نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید می توانید با مشاوران آیبایک تماس حاصل کنید. در ضمن تمامی محصولات فلامینگو در آیبایک دارای 18 ماه گارانتی شرکتی، ضمانت اصالت کالا و تضمین پایین ترین قیمت هستند تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.
امیدواریم در این شرایط اقتصادی توانسته باشیم شما را با آگاه سازی در این زمینه راهنمایی کرده تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کودک عزیزتان بگیرید.

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات (1)

[…] شاید علاقه‌مند باشید: سه چرخه یا کالسکه؟ […]

نظر خود را بنویسید