روش تشخیص محصولات اورجینال فلامینگو

روش تشخیص سه چرخه کودک اورجینال فلامینگو

روش تشخیص محصولات اورجینال فلامینگو

چگونه سه چرخه های اورجینال فلامینگو را از سه چرخه های تقلبی و فیک شناسایی کنیم؟

چگونه اجناس تقلبی را از اجناس اصلی تشخیص بدهیم؟ از کجا بفهمیم کلاه سرمان نرفته یا نخواهد رفت؟ اجناس فیک و تقلبی این روزها در بازار بسیار زیاد شده و این باعث به وجود اومدن ترس و دلهره برای مردم هنگام خرید می شود. در زمینه ی خرید سه چرخه هم همینطور است. ممکن است بعضی افراد قصد داشته باشند سه چرخه ای تقلبی و فیک و با نام و مشخصات فلامینگو به شما بفروشند، در اینجا شاید دلسرد بشوید که نمی توانید سه چرخه ی مورد علاقه ی خود را با اطمینان خریداری کنید.

تشخیص سه چرخه ی فلامینگوی اصل از تقلبی مستلزم دانستن اطلاعات اولیه در رابطه با محصول خریداری شده است و تفاوتی ندارد که شما به صورت عمده قصد خرید داشته باشید یا به صورت خرده. در اینجا برای شما یک راهنمای کامل برای تشخیص محصولات اصلی فلامینگو بر اساس بسته بندی های آن آماده کرده ایم تا در صورت خرید به راحتی بتوانید اجناسی که با محصولات فلامینگو مغایرت دارند را شناسایی کنید.

با ما همراه باشید با روش های شناسایی محصولات اورجینال فلامینگو با مدل های تقلبی:

 

در اینجا برای شما یک نمونه از بسته بندی سه چرخه ی فلامینگو مدل T330 آماده کرده ایم.

 

نمای کلی از بسته بندی سه چرخه فلامینگو
نمای کلی از بسته بندی

 

اما بخش هایی که باید به آن توجه کرد در درجه‌ی اول لوگوی شرکت فلامینگو است. بعضی از افراد ممکن است برای اینکه متوجه مدل محصول خریداری شده نشوید، در جعبه ای مشابه آن را برای شما بسته بندی کنند پس دقت کنید کیفیت و وضوح لوگو درجه بالایی داشته باشد. همچنین آدرس شبکه های اجتماعی شرکت فلامینگو نیز به صورت کامل بر روی آن درج شده باشد.

 

لوگوی فلامینگو بر روی بسته بندی
توجه به لوگوی فلامینگو و آدرس شبکه های اجتماعی

 

در بخش بعدی توجه به مشخصات محصول است که باید دقت داشته باشید مشخصات محصول خریداری شده بر روی آن درج شده باشد و کاملا با محصول نمایش داده شده یکی باشد.

 

مشخصات کامل بسته بندی محصول و مطابقت با مشخصات محصول نمایش داده شده
مشخصات کامل بسته بندی محصول و مطابقت با مشخصات محصول نمایش داده شده

 

خب با هم یک طرف بسته بندی محصولات را بررسی کردیم حال به بخش دیگر این بسته بندی می رسیم که با کمی دقت می توانید به اورجینال بودن محصول خریداری شده پی ببرید.

در اینجا باید دقت کنید عکس و نام مدل محصولی که آن را مشاهده کردید و قصد خرید آن را دارید، با عکس و نام مدلی که بر روی جعبه درج شده، مطابقت داشته باشد. گاهی پیش می‌آید که محصول انتخابی شما را در بسته بندی دیگری قرار می دهند یا برای افزایش قیمت و اعتبار، یک محصول ضعیف تر را در بسته بندی یک محصولی که از نظر کیفیتی بالاتر است قرار می دهند تا به نوعی به قیمت بسته بندی آن را برای شما محاسبه کنند. پس دقت کنید حتما محصول را با مشخصات روی جعبه مطابقت دهید.

 

مشخصات سه چرخه های فلامینگو

 

 

برای آشنایی بیشتر یک نمونه ی دیگر از سه چرخه های فلامینگو را با هم بررسی می کنیم.

در اینجا بسته بندی سه چرخه فلامینگو t400 را مشاهده می کنید که بسته بندی کاملا شبیه به مدل t330 دارد و تمامی نکاتی که در بالا بررسی کردیم در بسته بندی این مدل هم صدق می کند.

 

 

با مشاهده دقیق تر می توانید تمام موارد گفته شده را به صورت کامل ببینید.

 

 

نمای طرف دیگر بسته بندی هم می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

 

 

پس حتما اگر قصد خرید محصولات فلامینگو را دارید و از فروشگاه های دیگری به غیر از نمایندگی فلامینگو در ایران خریداری می کنید حتما تمامی موارد بالا را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی محصولات به صورت اورجینال به دست شما خواهد رسید همچنین اگر تمایل به خرید از نمایندگی فلامینگو (آیبایک) به همراه گارانتی و تضمین اصالت کالا دارید می توانید وارد فروشگاه شوید و از قسمت سه چرخه، سه چرخه کودک فلامینگو را انتخاب و اقدام به ثبت سفاش کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با پشتیبانی آیبایک تماس حاصل فرمائید.

 

شاید دوست داشته باشید بخوانید: مزایای سه چرخه‌ی کودک چیست؟

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات (1)

[…] شاید دوست داشته باشید بخوانید: روش تشخیص محصولات اورجینال فلامینگو […]