چگونه کودک از دوچرخه سواری لذت ببرد؟

چگونه کودک از دوچرخه سواری لذت ببرد؟

دوچرخه سواری برای کودکان بسیار با اهمیت است.یادگیری دوچرخه سواری برای کودکان از سن 3 تا 6 سال است.یادگیری دوچرخه برای کودکان باعث می شود انها در اینده نه چندان دور احساس ازادی و استقلال کنند.

اموزش دوچرخه برای کودکان:

اموزش دوچرخه برای کودکان متوسط از سن 3 تا 5 سالگی است.اموزش دوچرخه برای کودک شاید در اوایل کار برای کودک خود سخت و دشوار باشد اما همیشه به خاط داشته باشید تا زمانی که کودک خود به چرخ های کمکی پایبند باشد نمی تواند پیشرفت کند.(البته به خاطر داشته باشید اگر کودک خود به تازگی علاقه مند به دوچرخه شده است استفاده از چرخ های کمکی هیچ مشکلی ندارد)استفاده از اسکوتر و اسباب بازی میل کودک را برای یادگیری دوچرخه بسیار کاهش میدهد.یکی از دلایلی که شاید باعث شود کودک مشتاق به یادگیری دوچرخه شود این است که والدینش هم بیشتر از دوچرخه استفاده کنند.

امنیت موقع دوچرخه سواری:

شاید در نگاه اول اگر به این موضوع دقت کنید شاید بفهمید حداقل برای کودک این تیتر انقدر مهم نباشد اما به خاطر داشته باشید برای بالا بردن امنیت فرزندتان لازم به ذکر است که نکات زیر را توجه کنید:

  • اگر همان اول به کودک خود یاد دهید که قبل از سوار شدن دوچرخه کلاه ایمنی خود را بر سرش بگذارد شاید تا حدودی مشکل خود را رفع کرده باشید.
  • بگذارید کودک خودش کلاهش را انتخاب کند این کار نه تنها باعث ایمن تر شدن او می شود بلکه باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفس او می شود.(برای خرید کلاه ایمنی به فروشگاه اینترنتی ایبایک مراجعه فرمائید.)
  • کفش مناسب برای دوچرخه سواری بسیار با اهمیت است تا کودک خود دچار اسیب نشود.
  • یکی از نکات مهم دیگر اندازه مناسب دوچرخه است. زمانی که با هر دو پا بر روی زمین روی دوچرخه می‌ایستید فاصله مجاز کودک از میله‌ی بالای آن بین ۲.۵ تا ۷.۶ سانتی‌متر است.

     

 

 

در ادامه می توانید اخبار مربوط را بخوانید

در ادامه می توانید اخبار مربوط را بخوانید:

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]