برند های معروف دوچرخه دنیا (پارت 1)

برند های معروف دوچرخه

برند های معروف دوچرخه دنیا (پارت 1)

برند های دوچرخه معروف دنیا

آنها نه تنها ارزان هستند، فضای بسیار کمتری برای پارکینگ اشقال می‌کنند، برای آمادگی جسمانی بسیار عالی  هستند، اما مهمترین ویژگی آنها طبیعت دوستانه با محیط زیست است که نیاز به زمان دارد و من معتقدم آینده حمل و نقل وابسته به استفاده از این وسیله نقلیه دوست داشتنی است و باید به شدت توسط دولت در سراسر جهان ترویج یابد. بله، من در مورد “دوچرخه” صحبت می کنم.صنعتی که برند های دوچرخه جهان سعی میکنند همیشه در آن اول باشند.

امروز، همه می خواهند دوچرخه سواری کنند و این شیوه زندگی و ورزش به سرعت در حال گسترش است. برند های دوچرخه محبوب بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که انواع مختلفی از دوچرخه ها مانند دوچرخه های جاده، دوچرخه های هایبرید و دوچرخه های شهری، دوچرخه های کوهستانی (MTB)، دوچرخه های تاشو و غیره را در تمامی محدوده های مختلف که مناسب هر نوع خریدار هستند، عرضه می کنند.

برخی از دوچرخه ها بسیار ساده هستند، در حالی که برخی از آنها بسیار شیک هستند و برای قیمتی بالاتر از حتی خودرو ها دارند و هرچه خاص تر تولید شوند و یونیک تر باشند جذاب تر هم می‌شوند. برای مشخصات مشابه، ما قصد داریم برند های دوچرخه دنیا را براساس نامشان طبقه بندی کنیم و به بررسی آنها بپردازیم.

1. کمپانی دوچرخه Giant

Giant Manufacturing Co. Ltd. یک تولید کننده دوچرخه تایوانی است که بزرگترین تولید کننده دوچرخه در جهان است. غول پیکر توسط King Liu در سال 1972 شروع شد. جاینت دارای امکانات تولیدی در تایوان، هلند و چین است. تا سال 2014، غول فروش بیش از 50 کشور در بیش از 12،000 فروشگاه خرده فروشی. در سال 2007، فروش جهانی خود 5 میلیون دوچرخه و 820 میلیون دلار درآمد جهانی را پیشی گرفت و تا سال 2012 به 6.3 میلیون دوچرخه و درآمد 1،8 میلیارد دلار رسید.

دوچرخه جاینت

برای رقبای جدی دوچرخه کوهستان، Giant ترجیحی از بسیاری از حرفه ای ها و قهرمانان جهان است. Giant محتاطانه و بسیار هنرمندانه طراحی شده است، همچنین دوچرخه هیبریدی برای سواری شهر ارائه می دهد.

2. کمپانی دوچرخه Trek

کمپانی دوچرخه سازی Trek، یکی از شرکت تولید کننده و توزیع کننده بزرگ در جهان است که دارای زیر مجموعه های Electra Bicycle Company, Gary Fisher, Bontrager, Diamant Bikes, Villiger Bikes می باشد و تا سال 2008 LeMond Racing Cycles and Klein بوده است.
این شرکت در سال 1976 توسط جان برک تاسیس شد. آنها دوچرخه ها را در سراسر جهان توزیع می کنند و حدود 1700 نمایندگی در سراسر آمریکای شمالی دارند.

دوچرخه trek

دوچرخه سواران می‌توانند سخت ترین کارها را با دوچرخه های Trek انجام دهند. دوچرخه های Trek شامل قابهای قوی و ساختاری متناسب با مدلهای ویژه طراحی شده برای دوچرخه سواری جاده، کوه و شهر است.

3. کمپانی دوچرخه Specialized

Specialized Bicycle Components, Inc. این شرکت، بیشتر به طور معمول به عنوان Specialized شناخته شده است، این شرکت یک شرکت بزرگ آمریکایی تولید دوچرخه و محصولات مرتبط می باشد.

دوچرخه specialized

این شرکت در سال 1974 توسط مایک سینیارد تاسیس شد و در مورگان هیل، کالیفرنیا مستقر است. این دوچرخه در مسیرهای بین شهری و جاده های سخت بالاترین کارایی را ارایه می‌دهند، از نظر استحکام، وزن و راحتی
فریم ها دارای آلومینیوم  نام تجاری FACT می‌باشند که با فناوری پیشرفته کامپوزیت ادغام و به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شده اند.

4.کمپانی دوچرخه Scott

شرکت سوئیس SCOTT Sports SA تولید کننده دوچرخه، تجهیزات زمستانی، وسایل ورزشی و لوازم ورزشی است. این کمپانی توسط اد اسکات، که در سال 1958 در Sun Valley کار می‌کرد، تاسیس شد. در سال 1989، اسکات یکی از مهمترین نوآوری‌های تاریخ در زمینه دوچرخه سواری را به بازار انبوه معرفی کرد – کلیدهای کنترل آیرودینامیکی. در سال 1991، اسکات اولین چنگال تعلیق خود را به نام “Unishock” تولید کرد و یک سال بعد، اولین دوچرخه کوهستان دوچرخه سواری خود را به عموم نشان داد.

دوچرخه اسکات

نام “اسکات ایالات متحده آمریکا” به “اسکات ورزش” تغییر یافت، که نشان دهنده تغییر در تأکید بر بازار اروپا است.

5. کمپانی دوچرخه Cannondale

Cannondale Bicycle Corporation، یک بخش آمریکایی از صنایع Dorel Conglomerate کانادا است که دوچرخه را تامین می کند. این دفتر مرکزی در ویلتون، کانکتیکات با تاسیسات تولید و مونتاژ در چین و Taichung، تایوان قرار دارد.

این شرکت در سال 1971 توسط جو مونتگومری، جیم کرتامبون، رون دیویس و موردو مک گرگور تاسیس شد تا کوله پشتی و کیسه های کمپینگ و تریلر های دوچرخه برای دوچرخه سواری را تولید کند. امروز Cannondale تولید انواع مختلفی از دوچرخه باکیفیت را تولید می‌کند که دیگر در ایالات متحده با دست ساخته نمی شوند.

دوچرخه Cannondale

آنها در آلومینیوم (به جای فولاد و یا تیتانیوم) و فریم های فیبر کربن، تکنولوژی که در آن پیشگام بودند، تخصص دارند. نام شرکت از ایستگاه قطار کانوندایی مترو در ویلتون، کانکتیکات گرفته شده است.

در فوریه سال 2008، Dorel Industries، یک شرکت چند منظوره محصولات مصرفی مبتنی بر کانادا، اعلام کرد که خرید Cannondale از Pegasus برای حدود 200 میلیون دلار اعلام شده است. Dorel همچنین دارای Pacific Cycle  است که توزیع کننده دوچرخه های ساخته شده در تایوان و جمهوری خلق چین برای فروش در بسیاری از مارک های تاریخی ایالات متحده از جمله Schwinn، Mongoose، Roadmaster و GT است.

برای مطالعه پیشنهاد میکنیم: لذت سفر با دوچرخه

6. کمپانی دوچرخه Bianchi

F.I.V. Edoardo Bianchi S.p.A، که معمولا به نام Bianchi شناخته می شود، قدیمی ترین شرکت دوچرخه سازی در جهان است که هنوز هم وجود دارد و پیشگام استفاده از چرخ های مساوی با لاستیک های لاستیکی پنوماتیک است. این شرکت در سال 1885 در ایتالیا تاسیس شد و علاوه بر دوچرخه ها موتور سیکلت ها را از سال 1897 تا 1967 تولید کرد.

 

دوچرخه bianchi

 

Edoardo Bianchi، کار دوچرخه خود را در یک فروشگاه کوچک در خیابان 7 Via Nirone میلان در سال 1885 آغاز کرد. Bianchi پیشگام ترمز سوپاپ چرخ جلو بود. از ماه مه سال 1997، این شرکت بخشی از گروه Cycleurope است که متعلق به شرکت سوئدی Grimaldi Industri AB است.

دوچرخه های Bianchi به طور سنتی Celeste، یک فیروزه ای نیز به نام Bianchi Green شناخته می شود. سایه در طول سالها تغییر کرده است، گاهی اوقات بیشتر آبی و سپس سبزتر است.

این نوشته قسمت 1 از برندهای معروف دوچرخه دنیا بود. قسمت بعدی بزودی در نوشته بعدی پست خواهد شد.

به این مطلب از آیبایک امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظر خود را بنویسید